رییس دفتر مشترک فدراسیون ها و هیات های ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران از همکاری ۳۵ فدراسیون برای توسعه ورزش همگانی در سطح مناطق پایتخت خبرداد و گفت: در این تفاهمنامه مقرر شده تا افراد ۱۰ تا ۹۰ سال تحت پوشش این طرح ورزشی قرار گیرند.
کد خبر: ۹۷۱۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵ 16 June 2021

"علی خسروی" در این خصوص افزود: این اقدام از یک سال گذشته در این نهاد راه اندازی شده که هدف آن تشویق شهروندان به سلامت جسمی و انگیزشی شهروندان است.

وی با اشاره به اینکه در بخش پایه نیز امکانات خوبی را برای ورزشکاران دختر و پسر ارائه می دهیم، گفت: در این طرح ورزشکاران رده سنی ۱۰ تا ۹۰ سال را به ورزش همگانی تشویق خواهیم کرد.

رییس دفتر مشترک فدراسیون ها و هیات های ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران اضافه کرد: هم اینک طبق آمار موجود بیش از ۵۰۰ هزار نفر از امکانات این نهاد بهره مند شده اند.

به گفته خسروی، در سال ۹۸ نیز پیش از شیوع کرونا نیز حدود سه میلیون نفر ساعت از تمام ایستگاه‌های ورزشی و مجموعه های ورزشی این نهاد بهره مند شدند.

وی با بیان اینکه در این تفاهمنامه ضمن اموزش های لازم به مربیان نیز امکانات و زیر ساخت های لازم از طریق این نهاد در اختیار فدارسیون های ورزشی قرار خواهد گرفت، افزود: شهرداری تهران با وجود بیش از ۶۵۰ زمین فوتبال، ۴۰۰ سالن و استخر در سطح پایتخت می تواند امکانات مورد نیاز را به فدراسیون ها و سازمان های مردم نهاد ارائه دهد.

رییس دفتر مشترک شهرداری تهران با بیان اینکه این تفاهم نامه ها ۲ ساله خواهد بود خاطر نشان کرد: آموزش رشته های مختلف از جمله گلف، هاکی، اسکواش، اسکیت، اتومبیل رانی، موتورسواری و کوهنوردی به عنوان ورزش های جدید احیا خواهد شد.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار