فضل الله رنجبر در گفتگو با تابناک:
فرماندار کرمانشاه گفت: حماسه "فتح خرمشهر" نمادی از وحدت بسیج، ارتش و سپاه پاسداران است که در تاریخ این سرزمین جاودانه شده است.
کد خبر: ۹۶۵۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ 23 May 2021

فضل الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: حماسه آزادسازی خرمشهر یک حماسه جاودانه در تاریخ سرزمین ایران و فتح خرمشهر نماد وحدت بسیجیان، ارتشیان و پاسداران این سرزمین بود.

وی افزود: در این حماسه همه با هم توانستند در مقابل دشمنی که به تمام تجهیزات مسلح بود، با کمترین سلاح‌ها مقاومت و خرمشهر را آزاد کنند.

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: امام خمینی (ره) فرمود، "خرمشهر را خدا آزاد کرد" به این دلیل که نیرو‌های رزمنده ما متکی به قدرت الهی بوده و تقوای الهی را سرلوحه کارشان قرار دادند و معنویت در بین آن‌ها حاکم بود.

وی گفت: روحیه ایثارگری، شهادت طلبی و شجاعتِ رزمندگان ارتشی، سپاهی، بسیجی و مردمی باعث شد تا به عنوان یک ید واحده دشمن را شکست و حماسه خرمشهر در تاریخ این کشور ماندگار شود.

رنجبر یادآور شد: حماسه خرمشهر سرمشق و الگویی برای پیشرفت، تعالی، توسعه و ترقی کشور است، اگر امروز هم در این عصر و زمان، آن روحیه ایثارگری، شجاعت و معنویت جاری شود ما بر تمام مشکلات پیروز می‌شویم.

وی تاکید کرد: امروز بیش از هر زمانی به آن روحیه ایثارگری رزمندگان فاتح خرمشهر نیازمندیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار