مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد گفت: با عزم کارگروه دفاتر پیشخوان, مشکلات دفاتر رفع و با ایجاد فضای رقابتی سالم, خدمات باکیفیت به مردم ارائه می‌شود.
کد خبر: ۹۴۰۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱ 14 February 2021

محمدرضا پاکدل در جلسه هم‌اندیشی دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان دولت که با حضور اعضا کارگروه، نماینده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و تعدادی از دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان دولت برگزار شد اظهار داشت: باید ضمن شناسایی و رفع مشکلات روند ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی، شاهد روان‌سازی و تسهیل بیشتر ارائه خدمات به مردم در دفاتر پیشخوان باشیم.

وی با تأکید بر آگاهی و توجه دارندگان پروانه به آیین نامه اصول حاکم بر صدور پروانه دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر (ICT) روستایی, گفت: با تعامل بین کار گروه دفاتر پیشخوان و انجمن صنفی و برنامه های نظارتی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باید خدمات با کیفیت به مردم ارائه شده و حقوق شهروندی و کسب رضایت مردم رعایت شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به 82 دفتر پیشخوان دولت فعال در سطح استان بیان کرد: از این تعداد، پروانه 18 دفتر پس از ابلاغ آیین نامه مذکور، توسط کارگروه استانی صادر شده است.

سید مجتبی حسینی‌پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان, عنوان کرد: دفاتر پیشخوان نماینده دولت در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان هستند.

وی افزود: با ارزیابی دفاتر پیشخوان دولت در استان یزد، بهترین دفتر در ارائه خدمات به مردم معرفی و تقدیر می‌شود و دفاتری که در این خصوص سهل انگار هستند نیز شناسایی و طبق آیین نامه موجود اعمال مقررات می‌شود.

حسینی پور گفت: دفاتر پیشخوان استان برای تسهیل و تسریع در فرآیندهای ارگان های خدمت‌رسان، پیشنهادات خود را به کارگروه ارائه دهند.

حیدری نماینده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی, با مرور آیین نامه اصول حاکم بر صدور پروانه دفاتر پیشخوان، تعدادی از تخلفات شایع در دفاتر را عنوان کرد و گفت: لازم است دارندگان پروانه به موارد اشاره شده در اصول حاکم و بخشنامه‌ها و ابلاغیه‌های سازمان تنظیم توجه دقیق داشته باشند.

در پایان جلسه به پرسش‌ها و ابهامات حاضرین در مورد موضوعات مختلف از جمله روند تعیین و به روزرسانی تعرفه‌ها، دفاتر موازی و ایرادات برخی از خدمات دستگاه‌های اجرایی توسط اعضا کارگروه و نماینده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پاسخ داده شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار