استاندار قم در پیامی از حضور انقلابی مردم قم در مراسم بزرگداشت یوم الله 22 بهمن قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۳۹۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸ 11 February 2021

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست در پیام خود آورده است: اینجانب با سپاس به درگاه  الهی، لازم می دانم از همراهی و حضور حماسی اقشار مختلف مردم فهیم و انقلابی استان قم در اقدام حماسی و انقلابی یوم الله 22 بهمن که با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و با شور و شکوه خاصی برگزار شد تشکر کنم.

پیام افزوده است: برگزاری باشکوه و متفاوت راهپیمایی یوم الله 22  بهمن چهل و دومین بهار آزادی در جای جای میهن عزیز اسلامی و استان قم، ضمن خلق استثنایی ترین و بیادماندنی ترین حماسه حضور در شرایط کرونایی، ثبت برگ زریّن و زیبنده دیگری در کارنامه سراسرپرافتخار و با صلابت مردم غیور و همیشه در صحنه این خطه بود.

سرمست افزود: این حضور حماسی بار دیگر دنیا را مبهوت عظمت، وحدت، همبستگی و اقتدار ملتی کرد که همواره و در هر شرایطی حامی و پشتیبان انقلاب  اسلامی بوده و این مهم را در طول حیات پر خیر و برکت نظام اسلامی ودر صحنه ها و حماسه های مختلف بارها و بارها به اثبات رسانده است.

استاندار همچنین از مسئولان و عوامل اجرایی، نهادها و دست اندرکاران جشن های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه اصحاب رسانه قدردانی و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی، عزت، سرافرازی و سربلندی روزافزون از خداوند مسالت کرده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار