اختتامیه هفتمین دوره جشنواره «شمیم ریحان» با حضور معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، مدیرکل زنان و خانواده استانداری قم، معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان قم و معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قم به همراه بانوان جوان استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۶۶۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۱ 12 May 2024

به گزارش تابناک قم، دانیال اناری درباره منتخبین جشنواره «شمیم ریحان» عنوان کرد: هفتمین دوره جشنواره استانی «شمیم ریحان» با هدف معرفی هجده نفر از دختران برتر استان قم پایان یافت و در این مراسم دکتر خزعلی ضمن سخنرانی و بیان جایگاه ارزشمند بانوان در جامعه ایران اسلامی به گفت و شنود با دختران قم پرداخت.

مدیر «مجمع جوان ستایشگر» ادامه داد: این دختران جوان در ۱۸ بخش از عرصه‌های قرآنی، رسانه‌ای، فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب، مجازی و جهاد تبیین، هنری، ورزشی، اجتماعی (سمن‌ها)، دانشجویی، پژوهشگر، بسیجی، جهادگر، دانش‌بنیان‌ها، فرزند شهید با دستاورد‌های خاص و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، داوطلب هلال احمر، دختر معلول با توانمندی خاص، مدافع سلامت، فعال برنامه‌های عملیاتی بیانیه گام دوم انقلاب و دختر فعال روستایی و عشایری فعالیت دارند.

منتخبین هفتمین جشنواره شمیم ریحان معرفی شدند

وی درباره تفاوت این دوره با دوره‌های قبل توضیح داد: منتخبین توسط دستگاه‌ها ارزیابی و معرفی شدند و دفتر بانوان استانداری به عنوان دبیرخانه جشنواره، ناظر بر جشنواره بود و با حضور معاون رئیس جمهور از آن‌ها تجلیل شد.

اناری با اشاره به شیوه ثبت‌نام جشنواره ابراز کرد: از جمع پانصد نفری که ثبت نام کرده بودند و نیز جمع مخاطبین دستگاه‌های ناظر به جشنواره، این هجده نفر برگزیده شدند که همه بانوان از استان قم هستند.

وی افزود: جشنواره «شمیم ریحان» با ایده، طرح و اجرای «مجمع جوان ستایشگر» و با پشتیبانی و حمایت اداره کل زنان و خانواده استانداری و معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان برگزار شده است.

مدیر «مجمع جوان ستایشگر» با اشاره به منتخبین هفتمین جشنواره «شمیم ریحان» ابزار کرد: زهرا عباسی، شیما احمدزاده، نرگس لطفی، هدیه کرمانی، فاطمه شعبانی، حمیده ربانی، زهرا میرزا بابائی، مائده اسفندانی، فاطمه ساعدی مجد، زهرا رحیم پور، محدثه تقی‌زاده، حانیه حسنی، محدثه قاسمی نویسی، زهرا فتوتی، کبری حق‌وردی، نازنین فاطمه یعقوبی، زینب نوری‌نژاد و فاطمه آقازاده در این دوره تقدیر شدند.

دانیال اناری در پایان اظهار داشت: از همراهی اصحاب رسانه مشتمل بر رسانه‌های مکتوب و برخط و نیز صدا و سیمای مرکز قم که طی برگزاری این جشنواره همراه «مجمع جوان ستایشگر» بودند، تشکر می‌کنم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار