رئیس هیات بوکس استان یزد با نادرست خواندن برخی باورها راجع به این رشته‌ی ورزشی، اظهار کرد: ورزش بوکس از منظر پزشکی نه تنها مضر و مخرب نیست بلکه در ایجاد آرامش درونی افراد بسیار موثر است و بوکسورها علاوه بر سلامت جسم، بسیار جوانمردانه عمل می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۶۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳ 01 February 2021

«محمدرضا بهجتی»  با اشاره به برقراری تمرینات ورزشکاران این رشته در استان به صورت مجازی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، گفت: به دنبال شیوع این بیماری تمام باشگاه‌های بوکس در استان همانند بسیاری از دیگر رشته‌های ورزشی تعطیل شدند و عملاً تمرینات گسترده‌ای نداشته‌ایم.

وی با بیان این که کرونا خسارات زیادی را به لحاظ استجاری بودن اغلب باشگاه‌ها به باشگاه‌داران وارد کرده است، افزود: البته نظر به این که رشته‌ی بوکس یک ورزش گران نیست، علاقمندان به فعالیت در این ورزش، نیاز چندانی به داشتن تجهیزات گران‌قیمت ندارند.

بهجتی ورزشکاران سازمان یافته ورزش بوکس استان را شامل ۱۷۰ ورزشکار مرد خواند و گفت: در حال حاضر بانوان در رشته‌ی بوکس مجاز به فعالیت نیستند ولی درخواست‌های زیادی نه تنها از استان یزد بلکه از دیگر استانهای کشور در این مورد به فدارسیون داده شده و کماکان پیگیر اخذ مجوز جهت به  رسمیت شناختن بانوان و شکوفایی آنان در این رشته‌ی ورزشی هستیم.

وی با بیان این که برخلاف باور و تصور منفی برخی از افراد که معتقد بر غیر اخلاقی بودن بوکس هستند، این ورزش از منظر پزشکی نه تنها مضر و مخرب نیست بلکه در آرامش درونی افراد بسیار موثر است، اظهار کرد: ورزشکاران این رشته علاوه بر سلامت جسم، بسیار جوانمردانه عمل می‌کنند و افرادی اخلاق‌مدار و فروتن هستند.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار