معاون ورزش قهرمانی استان قم گفت: جلسه ای با حضور مساجد فعال در حوزه ورزشی به منظور هماهنگی جهت توسعه فعالیت های ورزشی در ابعاد قهرمانی و همگانی در مساجد سطح استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۴۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶ 16 December 2020

به گزرش تابناک قم، روح الله رمضانی عنوان کرد: تهیه و تدوین سند توسعه ورزش در ابعاد قهرمانی و همگانی در مساجد در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان قم قرار دارد.

وی افزود: به منظور ایجاد هماهنگی بیشتر برای توسعه فعالیت های ورزشی در ابعاد قهرمانی و همگانی جلسه ای با حضور نمایندگان مساجد فعال در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.

معاون ورزش قهرمانی استان قم بیان کرد: به زودی تعدادی از باشگاه های ورزشی فعال در مساجد عنوان پایگاه های استعدادیابی در رشته های ورزشی به ویژه در ورزش های مورد تاکید دین مبین اسلام انتخاب خواهند شد و مورد حمایت اداره کل هیئت‌های ورزشی مربوطه قرار خواهد گرفت.

رمضانی تصریح کرد: با توجه به اینکه تعدادی از رشته های ورزشی تخصصی از مخاطبین کمی برخوردار است و ۵۰ درصد ظرفیت اماکن ها از قبیل رشته باستانی، اسکواش، تنیس روی میز، کبدی، قایقرانی، شمشیربازی و غیره بلا استفاده مانده می ‌توان با واگذاری بخشی از زمان های تمرینی به مساجد به صورت رایگان، فعالیت های ورزشی را در شهر قم توسعه داد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار