نجفی شجاع خبر داد:
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کرمانشاه از اجرای طرح همیاران مهر در استان خبر داد و گفت: افتتاح حساب و پرداخت تسهیلات به صورت صدرصد الکترونیکی در کرمانشاه انجام می شود.
کد خبر: ۹۲۳۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶ 14 December 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه امروز نشست خبری مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایرانیان استان کرمانشاه با اصحاب رسانه برگزار شد، محمدرضا نجفی شعاع به مناسبت سیزدهمین سالروز تاسیس بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به آغاز به کار این بانک از ۲۲ آذر سال ۱۳۸۶، گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران فعالیت خود را با سرمایه ۱۵ هزار میلیارد ریال آغاز کرد و اکنون با ۵۳۰ شعبه و با همکاری سه هزار نفر نیرو به ده میلیون مشتری در سراسر کشور ارائه خدمات دارد.

وی تعداد شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کرمانشاه را نیز ۲۶ شعبه اعلام کرد و یادآور شد: در استان کرمانشاه نیز ۴۰۹ هزار مشتری داریم.

به گفته مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کرمانشاه، این بانک طی ۱۳ سال فعالیت خود ۲۵۹ هزار فقره تسهیلات در استان پرداخت کرده است.

نجفی شعاع عنوان کرد: از این میزان هزار و صدو چهارده فقره تسهیلات به کمیته امداد، بیش از ۱۴هزار تسهیلات ازدواج پرداخت شده و یادآور شد: هم اکنون هیچ پشت نوبتی در زمینه تسهیلات ازدواج در استان نداریم.


نجفی شعاع از اقدامات این بانک در جریان زلزله دو سال قبل هم یاد کرد و گفت: ۸۵۰ میلیارد ریال تسهیلات امهال و ۲۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات معیشتی به زلزله زدگان پرداخت کردیم.

وی همچنین از احداث چهار مدرسه و سه خانه بهداشت روستایی با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال نیز در مناطق زلزله خبر داد. همچنین پرداخت تسهیلات زلزله و امهال وام‌ها تا دوسال و در هنگام شیوع ویروس کرونا امهال تسهیلات تا ۳ ماه از دیگر خدمات این بانک است.

نجفی شعاع عنوان کرد: از لحاظت منابع قرض‌الحسنه نیز رتبه دوم استان را بعد از بانک ملی داریم.

وی از توجه ویژه بانک مهر ایران به خدمات الکترونیکی هم یاد کرد و گفت: در سامانه میعاد (مدیریت یکپارچه عملیات اجرایی دیجیتال) "برای اولین بار از سوی این بانک افتتاح حساب آنلاین به صورت صدرصد در کشور اجرا شد که بر اساس آن تمام فرم‌های کاغذی حذف و احراز هویت‌ها و... به صورت الکترونیکی و بدون نیاز به کاغذ انجام می‌شود و به عنوان اولین بانکی که از دنیای کاغذی خداحافظی کرده و سقف انتقال‌ها در همراه بانک به دلیل ویروس کرونا افزایش داده است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان کرمانشاه اظهار کرد: به علاوه امکان افتتاح حساب و درخواست تسهیلات نیز به صورت صدرصد الکترونیکی برای افراد فراهم شده است.

به گفته وی، بانک قرض الحسنه مهر ایران از نظر شفافیت نیز از بانک‌های پیشتاز است و در سال جاری توانسته بین بانک‌های جهان اسلام نیز موفقیت‌هایی را  کسب کند.

نجفی افزود: کالا کارت با هدف افزایش قدرت خرید مشتری و حمایت از کالای ایرانی تا سقف ۲۰ میلیون به صورت شخصی و ۳۰ میلیون به صورت گروهی با معرفی ارگان‌ها به مشتریان اعطا میشود، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به شعب و دریافت کالا کارت و مراجعه له فروشگاه‌های طرف قرداد کالای مورد نیاز خود را خریداری کنند، این تسهیلات ۱۲ ماهه و بدون سود با کارمزد ۴درصد پرداخت می‌شود.

وی یکی دیگر از خدمات این بانک را تخصیص مبالغ جمع آوری شده از دیرکرد و جریمه وام‌ها برای اعطای تسهیلات به افراد نیازمند معرفی کرد.

 
مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان کرمانشاه از احرای طرح همیاران مهر در استان خبر داد و تصریح کرد: در این طرح مردم و خیرینی که به هر دلیلی قصد انجام امور خیری دارند بانک قرض الحسنه مهر این آمادگی را دارد تا با جمع آوری این مبالغ، افراد نیازمند را شناسایی و تسهیلات را پرداخت کنند و با همیاری خیرین این چرخه ادامه دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار