رییس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: هشت پروژه ورزشی با اعتبار بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال در این شهرستان در حال احداث است.
کد خبر: ۹۲۳۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱ 10 December 2020

علی رضایی‌شکیب پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پنج پروژه چمن مصنوعی با اعتبار صد میلیارد ریال از محل درآمدهای وزارت نفت در مناطق امیرآباد، کوی ذوالفقاری، روستای ابوشانک، روستای امام‌حسن عسکری(ع) و شهر چوئبده در مراحل آماده سازی است.

وی با اشاره به احداث نخستین خانه تخصصی ورزش‌های رزمی در آبادان افزود: این پروژه با بیش از ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی و اعتبار ۱۰ میلیارد ریال از اعتبارات ملی ساخته می شود که در اختیار رشته‌های رزمی آبادان قرار خواهد گرفت.

رییس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: یک سالن تمرینی در شهر چوئبده آبادان با اعتبار پنج میلیارد ریال نیز احداث شده است که هفته آینده با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان به بهره‌برداری خواهد رسید.

رضایی شکیب بیان کرد: ۲ چمن مصنوعی نیز در روستاهای نصار و سادات با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال احداث شد تا در اختیار ساکنان این روستاها قرار گیرد.

وی افزود: گسترش فعالیت‌های ورزشی نیازمند اطلاع‌رسانی به موقع است و برای معرفی استعدادها و ظرفیت‌های موجود باید برنامه‌های هدفمند تدوین و اطلاع‌رسانی شود.

رضایی شکیب با بیان اینکه فراهم کردن امکانات ابزار رسیدن به توانایی است، گفت: بیش از ۲۰ قهرمان ملی و فراملی و بیش از صد مدال‌آور استان در آبادان وجود دارد که با استعدادیابی، این تعداد افزایش خواهد یافت و امیدواریم بتوانیم در تمامی رشته‌ها قهرمان داشته باشیم.

رییس اداره ورزش و جوانان آبادان با اشاره به احداث خانه جودو در این شهرستان با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال گفت: احداث خانه جودو آبادان با  ۳۰۰ مترمربع زیربنا از ابتدای سال جاری آغاز شد و تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در تلاش هستیم تا پایان سالجاری این طرح ورزشی به بهره‌برداری برسد.

وی به فعالیت و ساماندهی ۱۸ هزار ورزشکار در ۳۹ رشته ورزشی در شهرستان آبادان اشاره کرد و بیان داشت: پنج هزار ورزشکار آماتور در رشته‌های متخلف ورزشی آبادان فعالیت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار