گزارش تصویری
المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های کشور در دو بخش پسران و دختران و در رشته‌های مختلف باهدف ترویج ورزش‌های همگانی در دانشگاه مازندران آغاز به‌کار کرد.
کد خبر: ۸۸۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷ 04 September 2015
حجت‌الاسلام فخرالدین اصغری‌آقمشهدی  در نشست با دانشجویان شرکت‌کننده در دومین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان سراسر کشور، اظهار کرد: این المپیاد که به المپیاد سبز معروف است به میزبانی دانشگاه مازندران در حال برگزاری است.
افتتاحیه المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه های کشور

وی افزود: این رویداد بزرگ ورزشی دانشجویی می‌تواند برای آشتی با طبیعت و نشان دادن زیبایی‌های استان مازندران فرصت مطلوبی تلقی شود.
افتتاحیه المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه های کشور
رئیس دانشگاه مازندران با تاکید بر اینکه دانشجویان کشور باید از مظاهر جوانمردی و برجستگی‌های بارز اخلاقی باشند، اظهار کرد: با مهیا کردن شرایط مناسب سعی داریم تا بهترین میزبانی را از مهمانان دانشجوی سراسر کشور داشته باشیم.

آقمشهدی با تاکید بر اینکه جوانمردی حتی در اوج پیروزی، ویژگی و برجستگی دانشجوی ورزشکار ایرانی است، گفت: بسیار مشعوف و خرسند هستیم که دیار مازنی‌ها در چنین ایامی سرشار از امید، عشق، سلامت جسم و طهارت روح است.افتتاحیه المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه های کشور

این مسئول گفت: تیم‌های شرکت‌کننده در این المپیاد در چهار رشته شاربولینگ، لی‌لی تعادلی، دارت و چرخ تانک به رقابت پرداختند.

اصغری‌آقمشهدی خاطرنشان کرد: دومین روز و روز پایانی این رقابت‌ها با پیاده‌روی صبحگاهی دانشجویان و مسئولان به‌همراه برگزاری این مسابقات همراه است.
افتتاحیه المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه های کشور

سرپرست عالی المپیاد ورزش‌های همگانی دانشگاه مازندران گفت: مهم‌ترین ویژگی این رویداد حضور معلولان و نقش‌آفرینی و رقابت در دو رشته ورزشی دارت و فریزبی است.
افتتاحیه المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه های کشور


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار