کد خبر: ۸۷۰۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۰ 04 July 2020

حوادث مختلف ترافیکی و غیر ترافیکی خراسان رضوی روز سیزدهم تیرماه پنج کشته و ۱۶ مصدوم برجای گذاشت.

 
 

۵ کشته و ۱۶ مصدوم در حوادث امروز خراسان رضوی

افسر نگهبان آتش نشانی شهر مشهد گفت: در پی تماس تلفنی رانندگان خودرو‌های عبوری با سامانه ۱۲۵ مبنی بر تصادف شدید بین سه دستگاه خودرو سواری پراید و محبوس شدن سرنشینان در داخل این وسایل نقلیه، ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله گروه‌های امداد و نجات و اطفای حریق ایستگاه ۴۹ و شهر رضویه را به محل حادثه در جاده میامی، حوالی نیروگاه برق درفاصله ۱۰ کیلومتری شهر مشهد اعزام کرد.

آتشپاد سوم احمد حصاریان افزود: با حضور نیرو‌های امدادی در محل، نجاتگران آتش نشانی با استفاده از تجهیزات تخصصی ویژه، ضمن برش بدنه این خودرو‌ها افراد محبوس شده را از داخل خودرو‌ها کرده و مصدومان را برای انتقال به بیمارستان تحویل تکنیسین‌های اورژانس حاضر در محل دادند.

وی ادامه داد: در این حادثه هفت سرنشین این سه خودروی پراید مجروح و یکی از رانندگان این خودرو‌ها به دلیل شدت تصادف در دم فوت کرد.

یک کشته و سه مصدوم در پی واژگونی خودروی پراید

اسماعیل شاه بیکی معاون مدیر عامل و رییس جمعیت هلال احمر نیشابور هم گفت: درپی واژگونی خودرو پراید در کیلومتر ۹۵ جاده مشهد به نیشابور یک تن کشته و سه نفر مصدوم شدند.

نزاع در داورزن یک کشته بر جای گذاشت

یک منبع آگاه هم که خواست نامش برده نشود در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: نزاع و درگیری با سلاح سرد صبح جمعه در یکی از روستا‌های شهرستان داورزن یک تن را به کام مرگ کشاند.

غرق شدن یک زن در نیشابور

سید مهدی حسینی مدیرعامل سازمان آتش نشانی نیشابور هم گفت: ساعت ۲:۲۵ دقیقه بامداد امروز حادثه غرق شدن زنی ۳۲ ساله دریک بند خاکی واقع در باغی از اراضی روستای حمید آباد این شهرستان به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.
 
 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار