مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه به تشریح جزئیات حادثه معدن گیلانغرب پرداخت و گفت: دو تن از مصدومین که حالشان وخیم بود از طریق بالگرد به بیمارستان‌های کرمانشاه اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۰۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷ 03 July 2020

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه به تشریح جزئیات حادثه معدن گیلانغرب پرداخت و گفت: دو تن از مصدومین که حالشان وخیم بود از طریق بالگرد به بیمارستان‌های کرمانشاه اعزام شدند.

جلیل بالایی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به وقوع حادثه در یکی از معادن گیلانغرب در روستای "سرتیتان" واقع در بخش مرکزی این شهرستان، اظهار کرد: این حادثه حوالی ساعت 13 امروز جمعه (13 تیرماه) رخ داد.

وی ادامه داد: در جریان این حادثه که یا ریزش معدن و یا گازگرفتگی(با احتمال بیشتر) بود، هفت نفر  از نیروها و کارگران معدن دچار حادثه شدند که نیروهای هلال احمر برای نجات آنها با تمام تجهیزات و امکانات شامل آمبولانس مجهز به دستگاه اکسیژن پای کار آمدند، اما متاسفانه یک نفر از این افراد در جریان حادثه جان خود را از دست داد.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با اشاره به انتقال 6 مصدوم دیگر به بیمارستان‌های قصرشیرین و گیلانغرب، یادآور شد: متاسفانه حال 2 نفر از این افراد وخیم گزارش شد.

بالایی از دستور استاندار برای انتقال این دو فرد به بیمارستان‌های کرمانشاه یاد کرد و افزود: یکی از این مصدومان از طریق بالگرد هلال احمر از قصرشیرین به بیمارستان امام رضا (ع) و مصدوم دیگر از طریق بالگرد هوانیروز از بیمارستان گیلانغرب به بیمارستان 520 ارتش کرمانشاه اعزام شد و مابقی مصدومین که وضعیت بهتری دارند در بیمارستان‌های قصرشیرین و گیلانغرب هستند.

وی اظهار کرد: در کوتاهترین زمان این حادثه مدیریت شد و تمام دستگاه‌های مربوطه پای کار بودند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه از بررسی دلایل وقوع حادثه در این‌معدن توسط رئیس سازمان صمت استان کرمانشاه، معاون معادن سازمان و یک تیم کارشناسی هم خبر داد که به منطقه اعزام شده‌اند و افزود: جزئیات ماجرا پس از بررسی کارشناسی اعلام خواهد شدکه دلیل اصلی بروز این حادثه ریزش معدن و یا گازگرفتگی بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار