شهردار ورامین گفت: ساماندهی دستفروشان، توسعه فضای سبز، جمع آوری پسماندهای خشک و تر و زیبا سازی فضای شهر از جمله برنامه های مدیریت شهری برای استقبال از سال جدید است.
کد خبر: ۸۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶ 28 February 2015
به گزارش خبرنگار مهر، علی حیدریان  در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه های استقبال از بهار گفت:ساماندهی دستفروشان، توسعه فضای سبز، جمع آوری پسماندهای خشک و تر و زیبا سازی فضای شهر از جمله برنامه های مدیریت شهری برای استقبال از سال جدید است.

حیدریان گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز و لزوم نظافت و زیبایی مناظر شهری در این ایام،سازمان زیبا سازی با همکاری حوزه معاونت خدمات شهری مناطق 1 و 2 طرح استقبال از بهار را آغاز کرده است.

شهردار ورامین افزود:تلاش بر این است تا فضای شهری مناسب برای شهروندان و میهمانان نوروزی فراهم و خدمات شایسته ای به آنها ارائه دهیم.

وی اظهار داشت:عملیات گسترده شستشوی گسترده معابر شهری و همچنین رنگ آمیزی بلوارها و جداول سطح شهر در ورامین آغاز و تاکنون همه مناطق رنگ آمیزی شده است.

حیدریان ادامه داد: نظافت و گلکاری بوستان ها، میادین و معابر شهری، شستشوی خیابان ها، نصب گلدان های تزئینی، سفره های هفت سین و سایر تندیس های مرتبط با نوروز و همچنین توجه ویژه به نیازهای مسافران نوروزی از جمله بهداشت، در برنامه کاری شهرداری ورامین قرار گرفته است.

حیدریان اضافه کرد: نصب بنرهای گردشگری در ورودی های شهر و محل اسکان مسافران و ساماندهی اماکن تاریخی و تفریحی به منظور جذب گردشگران انجام می شود.

وی گفت:کار آماده سازی پارک ها و بوستان های محلی شهر با همکاری پارک ها و فضای سبز برای تفریح و استراحت مسافران نوروزی انجام می شود.

شهردار ورامین همچنین از ادامه نهضت بهسازی و ترمیم آسفالت معابر شهری خبر داد و گفت: طی سال جاری آسفالت اغلب مناطق شهری ورامین ترمیم شده و این روال همچنان ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار