المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های کشور در دو بخش پسران و دختران و در رشته‌های مختلف باهدف ترویج ورزش‌های همگانی در دانشگاه مازندران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰ 01 September 2015
به گزارش تابناک مازندران معاون دانشجویی دانشگاه مازندران و سرپرست المپیاد دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران بابیان اینکه، این مسابقات درواقع پیوند بین علم و دانش در حوزه ورزش است،
فرزام فرزان اظهار داشت: هدف اصلی از میزبانی این رویداد فرهنگی- ورزشی حفاظت از محیط زیست، همکاری داوطلبان افتخاری، توسعه گردشگری در استان مازندران و پیوند بین علم و دانش در حیطه ورزش است.
المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از روز سه شنبه دهم شهریور با ورود تیم‌ها به مجتمع رفاهی دانشگاه مازندران آغاز خواهد شد و تا نوزدهم شهریور در دو بخش پسران و دختران ادامه خواهد یافت.
فرزان گفت: برای برگزاری این المپیاد در ستاد برگزاری از سه دسته افراد استفاده کردیم که شامل پرسنل اداری دانشگاه مازندران از اداره تربیت بدنی و سایر ادارات، نیروهای داوطلب که عمدتاً دانشجویان و دانش‌آموختگان رشته‌های مختلف به خصوص تربیت بدنی هستند و تعدادی از کارمندان سازمان امور دانشجویان وزارت علوم هستند و سایر نیروها در قالب قراردادهای مختلف با ما همکاری دارند.
فرزان، لی‌لی تعادلی، چرخ تانک، بولینگ با پا، دارت و فریزبی ویژه معلولان را از جمله رشته‌هایی برشمرد که در دو بخش پسران و دختران برگزار می‌شود.
فرزان عنوان کرد: با توجه به اینکه این المپیاد در خطه سرسبز شمال برای آشنایی با جنبه‌های مختلف طبیعت در نظر گرفته شده، تدابیری اخذ شد تا کمترین آسیب به محیط زیست وارد شود و برای حفاظت از آن نیز اقدام خواهد شد.
بر اساس جدول مسابقات، چهارشنبه صبح پیاده‌روی، انجام مسابقات، برنامه‌های فرهنگی و گردشگری و ساعت ۲۱ افتتاحیه مسابقات انجام می‌شود.
وی افزود: المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از روز سه شنبه دهم شهریور با ورود تیم‌ها به مجتمع رفاهی دانشگاه مازندران آغاز خواهد شد و تا نوزدهم شهریور در دو بخش پسران و دختران ادامه خواهد یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار