نیروهای پلیس آمریکا پس از بازداشت یک دختر محجبه در تظاهرات علیه نژادپرستی در میامی او را در بازداشتگاه مورد اذیت و آزار قرار دادند.
کد خبر: ۸۶۷۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴ 26 June 2020

یک دختر مسلمان بعد از شرکت در تجمع جان سیاهان اهمیت دارد در شهر میامی توسط پلیس آمریکا بازداشت شد.

علا مصری 18 ساله پس از بازداشت در بازداشتگاه مورد بدرفتاری قرار گرفته و به زور روسری از سر او برداشته و عکسی بی‌حجاب از او گرفته شد.

پس از افزایش انتقادات از این رفتار پلیس میامی، اداره امور بازداشتگاه‌های این شهر مدعی شد که این اداره به مقررات و حقوق دینی افراد احترام می‌گذارد.

این دختر گفته که به مدت 7 ساعت مجاز به پوشیدن روسری خود نبوده است. او گفته که حقوق مدنی اش نقض شده است.

طوماری اعتراضی در رفتار ناشایست پلیس آمریکا با این دختر مسلمان ایجاد شده است و بیش از 110 هزار نفر تاکنون آن را امضا کرده‌اند.

در این طومار آمده است: به عنوان یک مسلمان، خانم مصری موظف است موهای خود را با حجاب بپوشاند. وی مأمورین را مکررا از این واقعیت آگاه ساخته اما آنها به زور حجاب وی را برداشتند و به روش زندگی اش بی احترامی کردند. آنها همچنین عکس وی را با حجاب برداشته گرفته و در رسانه های خبری توزیع کردند و بیش از پیش او را رنجاندند.

در ادامه این طومار نوشته شده: خانم مصری یک پزشک است و به کسی که بر اثر برخورد یک خودروی پلیس زخمی شده کمک می کرد که چند افسر ضد شورش وی را بازداشت کردند.

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
این حجاب به درد خودش میخورد. انگار حجاب فقط بستن موهاست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار