آیت الله علوی گرگانی:
داعش و دشمنان عراق از نفوذ بعثی‌ها در بدنه دولت عراق استفاده کردند و وارد این کشور شدند، اگر آن‌ها از بین نروند دفاع از عراق بیرون کردن داعش مشکل است. نيروهاي مقاومت بايد در يك خط و مسير واحد از اسلام ناب دفاع كنند و پيروي ايشان از مرجعيت و ولايت فقيه از اهميت زيادي برخوردار است.
کد خبر: ۸۶۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶ 31 August 2015
به گزارش تابناک قم، آيت‌الله سيد محمد علوي گرگاني در ديدار دبيركل مقاومت اسلامي نجباء پس از استماع گزارش ارائه شده در خصوص اوضاع سوريه و عراق اظهار كرد: خداوند وعده پيروزي حق بر باطل را وعده داده است و وعده خدا قطعا محقق خواهد شد.

وي با اشاره به سخني از نبي مكرم اسلام تاكيد كرد: وظيفه خود مي‌دانيم كه دعاگوي شما باشيم و دعا وقتي با عمل همراه باشد به نتيجه مي‌رسد.

اين مرجع تقليد با ابراز خرسندي از ديدار با دبيركل و معاون مقاومت اسلامي نجبا و ديگر فرماندهان اين گروه مقاومت اظهار كرد: پيام و كلام شما و پيروزي‌هايي كه در برابر جريان تكفير در سوريه و نيروهاي داعش در عراق به دست آورده‌ايد مايه بشارت و خرسندي است.

وي در ادامه بر حفظ وحدت گروه‌هاي مقاومت در مقابله با جريان تكفير در منطقه تاكيد كرد و گفت: نيروهاي مقاومت بايد در يك خط و مسير واحد از اسلام ناب دفاع كنند و پيروي ايشان از مرجعيت و ولايت فقيه از اهميت زيادي برخوردار است.

آيت‌الله علوي گرگاني در پايان سئوالاتي را در خصوص اقدامات نيروهاي بعثي در عراق و همچنين وضعيت حضور داعش و تكفيري‌ها در عراق و سوريه مطرح كرد و از سوي دبيركل مقاومت اسلامي نجبا اوضاع منطقه براي ايشان تشريح شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار