کد خبر: ۸۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷ 27 February 2015
شهردار منطقه بیست تهران از رقابت 3 هزار رباتیک کار محله های مختلف تهران برای سومین سال پیاپی به میزبانی شهرری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20، منصور کتانباف با بیان این مطلب افزود: با توجه به برنامه ریزی منسجم از 7 تا 8 اسفند ماه بیش از یک هزار تیم با هم به رقابت پرداختند.

وی افزود: حضور خانواده های اعضای تیم های شرکت کننده در شهرری زمینه آشنای بیش از 8 هزار شهروند تهرانی از ظرفیت ها و پتانسیل بالای این شهرستان را ایجاد کرده است.

وی بالابودن ظرفیت علمی و رضایت از عملکرد سال های گذشته را از دلایل تکرار میزبانی منطقه 20 عنوان کرد و گفت: برگزیدگان نهایی در لیگ های مختلف در مراسم اختتامیه که روز دوشنبه یازدهم اسفند با حضور مدیران ارشد شهری برگزار می شود معرفی و تقدیر خواهند شد.

شهردار منطقه بیست تطابق کانون های شکوفا با دستورالعمل هجده گانه اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران(سبک زندگی، هویت و مدیریت تغییرات فرهنگی) را از نقاط قوت این جشنواره مردمی دانست و تصریح کرد: استفاده از ربات تفکیک پسماند و حل ترافیک شهری در لیگ های رقابتی کانون رباتیک از مصادیق عینی هستند که نشان می دهد مدیریت شهری با جلب مشارکت شهروندان و استفاده از ظرفیت های موجود در شهر به دنبال یافتن راه حلی برای برون رفت از معضلات شهری است.

کتانباف افزود: با توجه به ظرفیت منطقه 20 و رشد علمی که طی سال های اخیر در محله های آن ایجاد شده است، این منطقه جنوبی پتانسیل تبدیل شدن به کانون رباتیک دائم شهر تهران را دارد و مدیریت شهری برای اختصاص مکان و تجهیزات لازم اعلام آمادگی می کند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار