رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان قم با اشاره به انجام چهار هزار و ۹۹۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی قم در ماه رمضان افزود: طی این مدت ۴۲۷ مورد تخلف کشف شد.
کد خبر: ۸۴۸۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۳ 11 May 2020

به گزارش تابناک قم، محمود سیجانی با اشاره به انجام چهار هزار و ۹۹۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان قم در ماه مبارک رمضان، افزود: طی این مدت ۴۲۷ مورد تخلف کشف و ۳۴۰ پرونده به ارزش ۱۸ میلیارد و ۱۶۲ میلیون ریال تشکیل شد.

وی بیان کرد: اکثر پرونده‌های تشکیل شده توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم و اتاق اصناف قم در حوزه قنادی‌ها، آرد، نان، شکر، روغن، میوه، خشکبار، پوشاک، داروخانه‌ها و مراکز فروش تجهیزات پزشکی بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با بیان اینکه طرح نظارتی بر بازار ماه رمضان استان قم تا پایان ماه مبارک ادامه دارد، افزود: سامانه ۱۲۴ آماده دریافت گزارشات و شکایات مردم است.

وی نظارت بر نحوه توزیع اقلام اساسی مورد نیاز مردم در بازار استان را اولویت نخست بازرسان عنوان کرد و افزود: توزیع محصولاتی از قبیل حبوبات، میوه، قند و شکر، روغن، برنج، آرد و نان، زولبیا و بامیه، لبنیات، مواد پروتئینی، حلیم و آش مورد بازرسی دقیق قرار می‌گیرد.

سیجانی بیان کرد: به منظور نظارت و بازرسی از داروخانه‌ها از اول تا هفدهم اردیبهشت‌ماه تعداد ۶۲۲ بازرسی صورت گرفت که در جریان آن ۱۳ مورد تخلف کشف و ۱۰ پرونده به ارزش ۱۰ میلیون ریال تشکیل شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار