فرماندار ایذه از آغاز عملیات آسفالت جاده کمربندی ملقب به کمربندی ایذه به اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۸۴۲۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵ 27 April 2020

حسین لامی‌زاده اظهار داشت: این جاده کمربندی که ۶ کیلومتر طول دارد، سالها با مشکل آسفالت بی‌کیفیت مواجه بود و سر و سامان دادن به وضعیت آن یکی از مطالبات مردم شهرستان بود.

وی افزود: زیرسازی این محور با مشکلات عدیده ای روبرو بود که کار لکه گیری آن مشکل خرابی آنرا برطرف نمی کرد، اکنون ۲ و نیم کیلومتر از این جاده توسط پیمانکار با روش بازیافت سرد زیرسازی و از امروز آسفالت آن آغاز شد.

فرماندار ایذه تاکید کرد: باقیمانده این محور نیز بلافاصله زیرسازی و آسفالت خواهد شد تا بخشی از دغدغه مردم شهرستان و مسافران عبوری کاسته شود.

لامی‌زاده اعتبار انجام این کار را بالغ بر ۱۲۵ میلیارد ریال برآورد کرد و افزود: تلاش می شود هرچه زودتر بازسازی این محور به اتمام رسیده و تردد در آن به حالت عادی برگردد.

کمربندی ایذه به اصفهان یک جاده ۶ کیلومتری است که میدان الغدیر، ورودی ایذه از سمت اهواز را به میدان ولی عصر (عج) ورودی ایذه از سمت اصفهان متصل می‌کند.

این جاده از کنار ایذه عبور می‌کند تا با عبور مسافران از این محور، از ترافیک شهر ایذه کاسته شود.

 این محور در سالیان اخیر همواره مورد اعتراض مردم و مسافران بوده است و کیفیت بسیار پایین آن سبب عدم رغبت برای تردد در آن شده بود.

جاده کمربندی ۶ کیلومتری، جزیی از محور پرتردد اهواز- هفتکل - باغملک - ایذه - دهدز به سمت چهارمحال و بختیاری است که نقش مهمی در جابجایی مسافر و بار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار