فرهاد آریانفر در گفتگو با تابناک:
فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور از آغاز رژه ارتش تحت عنوان احترام به ملت ایران و پشتیبانی از مدافعان سلامت جامعه اسلامی ایران در روز ۲۹ فروردین ماه مصادف با روز ارتش خبر داد.
کد خبر: ۸۳۹۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱ 16 April 2020

رژه ارتش با شعار مدافعان وطن و یاوران سلامت

فرهاد آریانفر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با بیان اینکه ۲۹ فروردین ماه (روز ارتش) نقطه عطف پیوند مردم، انقلاب و ارتش جمهوری اسلامی ایران توسط امام خمینی (ره) است اظهار داشت: حرکت هوشمندانه و تدبیر خردمندانه امام خمینی (ره) بر روی توطئه دشمنان داخلی، استکبار شرق و غرب آن زمان و ایادی داخلی خط بطلان کشید. ارتش جمهوری اسلامی ایران پیرو پیام صادره از سوی امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه "صاحب منصبان ارتش، درجه داران و افسران تحت فشار طاغوت هستند ما از آن‌ها می‌خواهیم که ما را در این مقصد همراهی کنند" اهداف خود را دنبال کرد.

وی در ادامه با اشاره به تجمع سران روبروی درب منزل مرحوم طالقانی پیش از بازگشت امام از پاریس بیان کرد: شعار (ما افسران ارتشیم منتظر بازگشت خمینی هستیم) توسط ارتش سرداده شد. همچنین لشکر پیاده مرکز که ترکیبی از گارد طاغوت بود در روز ۱۵ بهمن ماه سال ۵۷ در مقابل بیت امام خمینی (ره) با شعار (ما همه سرباز توییم خمینی گوش به فرمان توییم خمینی) رژه رفتند.

آریانفر در ادامه افزود: امام خمینی (ره) در ۲۸ فروردین ماه سال ۵۸ طی پیامی ضمن پشتیبانی مجدد خود از ارتش ایران و مکلف کردن ملت ایران در جهت احترام گذاشتن به ارتش اعلام کرد که ارتش با تجهیزات خود در تمام شهر‌های ایران در مقابل مردم رژه بروند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور در پایان خاطر نشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با تقدیم ۴۸ هزار شهید، ۲۷۰ هزار جانباز و ۲۵ هزار آزاده‌ی سرافراز، دین خود را به انقلاب و ملت ایران ادا کرد. همچنین ارتش همواره بر مبنای ماموریت ذاتی خود یعنی حفظ، پاکداشت و حراست از انقلاب اسلامی در مرز‌ها و دفاع مقدس پایبند بوده و همواره در روز‌های سخت در کنار مردم است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار