ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: بدنبال گرفتن میزبانی رقابت‌های کشتی جام باشگاه‌های جهان نیستیم.
کد خبر: ۸۳۹۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ 14 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،محمدحسین محبی، بااشاره به برگزاری رقابت های کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه های جهان در سالجاری اظهار کرد: سال گذشته این رقابت‌ها در هر دو بخش آزاد و فرنگی به میزبانی بجنورد برگزار شد، اما امسال فدراسیون بنا دارد این رقابت‌ها را در دو شهر برگزار کند که استان‌هایی درخواست میزبانی این رقابت ها را دادند و سنندج هم میزبان مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان شد.

وی با رد ادعای درخواست کرمانشاه برای میزبانی این رقابت‌ها، گفت: چند استان طی درخواستی از فدراسیون خواستار میزبانی این رقابت ها شده‌اند، اما ما برنامه ای برای درخواست میزبانی این رقابت‌ها نداریم.

رئیس هیات کشتی کرمانشاه از برنامه ریزی برای میزبانی مجدد جام تختی در کرمانشاه خبرداد و تاکید کرد: بجای میزبانی جام باشگاه های جهان که تنها با حضور چند تیم باشگاهی برگزار می‌شود، بدنبال میزبانی مجدد رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام تختی هستیم.

وی اعلام کرد: پاره ای از مسائل و مشکلات باعث شد تا رقابت‌های جام تختی در سال گذشته با کاهش شدید تعداد تیم‌های خارجی برگزار شود، اما امسال این رقابت‌ها را با تیم‌های بیشتر و قدرتمندتر از سالهای قبل برگزار می‌کنیم.

محبی بابیان اینکه فدراسیون هم مخالفتی برای میزبانی کرمانشاه در جام تختی ندارد، عنوان کرد: تجربه چندسال میزبانی این رقابت‌ها، وجود امکانات مناسب و از همه مهمتر تماشاچیان پرشوری که داریم سبب موافقت فدراسیون با این درخواست خواهد شد.

وی یادآورشد: همچنین با حمایت های مسئولین استانی در نظر داریم امسال یک تیم از کرمانشاه را راهی رقابت‌های لیگ برتر کنیم که یک جهش خوب در کشتی استان خواهد بود و یک امتیاز مهم برای کشتی ما است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار