نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستانی که در شهریار بدون هیچ هزینه دولتی ساخته شده است با توجه به دستور وزیر هنوز مجوزش صادر نشده است.
کد خبر: ۸۳۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶ 27 August 2015
حسین گروسی با اشاره به شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: هفته دولت را به عموم دولت مردان جمهوری اسلامی ایران تبریک گفته و این موضوع را باید بگویم که همه ما باید در مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی در هر جایگاه و مسئولیتی تمام تلاش خود را داشته باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما تا هم اینک هر حرف و یا قولی را که دادیم بر اساس کارهای کارشناسانه و تحقیقی بوده است که قبل از ارائه به آن پرداخته شده است.

وی ادامه داد: این موضوع یکی از دستاوردهایی است که در خلال مجلس مشورتی نخبگان و کارشناس در غرب استان تهران به آن دست پیدا کردیم.

گروسی تصریح کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده در کارگروه‌های تخصصی مجلس مشورتی و کارشناسان این نتیجه برآورد شد که در کشور از کمبود تخت بیمارستانی رنج نمی‌بریم، بلکه مردم به دلیل عدم جانمایی مناسب و تخصیص در برخی مواقع مناطقی با محرومیت و حتی نبود بیمارستان روبه‌رو می‌شوند که باید به این مهم نگاه ویژه‌ای شود.

نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در برخی شهرهای کشور بیمارستان‌هایی ساخته شده است که هنوز قفل بر در آنها است و هیچ بهره‌وری ندارند.

وی ادامه داد: این امر به دلیل این موضوع است که توزیع متوازن در سطح کشور به خوبی در این خصوص انجام نشده است، در کنار این موضوع در بحث اشتغال نیز معضلات متعددی در خصوص توزیع متوازن در سطح کشور از قبل وجود داشته است.

گروسی با اشاره به کارشکنی در ساخت بیمارستان در غرب استان تهران اظهار کرد: یکی دیگر از موارد مهمی که باید بیان کرد این است که در برخی موارد دست‌هایی وجود دارد که نمی‌‌خواهد در غرب استان تهران بیمارستان ساخته شود، چراکه در حال حاضر بیمارستانی که بودن اختصاص یافتن حتی ریالی از بودجه دولتی ساخته شده است با وجود دستور وزیر بهداشت و درمان، هنوز مجوزش صادر نشده است.

نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخصیص یک درصد از منابع ارزش افزوده توسط خانه ملت به بخش سلامت بیان کرد: در سال جاری مبلغ 50 میلیارد ریال اعتبار برای بیمارستان امام خمینی شهریار که بیش از 20 سال در کما بود تخصیص داده شد که این مهم باعث شد سرعت کار این بیمارستان که با همت همه مسئولان و هیئت امنا بیمارستان راه اندازی شد بیشتر شود.

گروسی در پایان متذکر شد: ما تا هم اینک هر آنچه که گفتیم و بیان کردیم بر اساس قول‌ها و وعده‌هایی بوده است که مسئولان داده‌اند، چراکه ما به عنوان نمایندگان مردم در کنار جایگاه نظارتی می‌توانیم پیگیر موضوعات باشیم اما در بخش اجرایی مجموعه‌های خدماتی و اجرایی باید به وظایف خود به طور مطلوب عمل کنند تا نتایج خوبی را در خصوص ارائه خدمات به مردم داشته باشیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار