رییس مرکز بهداشت داراب از پلمب ۳۲ واحد صنفی متخلف در داراب خبر داد.
کد خبر: ۸۳۲۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷ 20 March 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: احمدرضا رهسپار رییس مرکز بهداشت داراب گفت: در هفته پایانی اسفند و به منظور اجرای دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا در بارزسی‌هایی که با مشارکت اماکن نیروی انتظامی، اداره صَمت، اتاق اصناف و شهرداری داراب انجام شد، ۳۲ واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات تعطیل شد.

او ادامه داد: با توجه به اینکه مصوبات ستاد مقابله با کرونا به واحد‌های صنفی فعال در شهرستان ابلاغ شده، انتظار داریم برای حفظ سلامتی مردم تمام صنوف به جز واحد‌هایی که اقلام و مواد غذایی ضروری مردم را تامین می‌کنند تا اطلاع بعدی از فعالیت واحد‌های صنفی خودداری کنند در غیر این صورت مجبور به برخورد قانونی با متخلفان هستیم.

رییس مرکز بهداشت داراب افزود: حفظ سلامتی مردم اولویت اصلی و نهایی مجموعه سلامت است، بنابراین از همراهی و مشارکت شهروندان و واحد‌های صنفی که به صورت داوطلبانه فعالیت‌های خود را متوقف کرده اند تقدیر می‌کنیم، زیرا غلبه بر این بحران بدون همراهی و همکاری مردم مقدور نیست.

او با قدردانی از دستگاه‌های اجرایی و خدماتی که در جبهه مقابله با کرونا مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان را همراهی می‌کنند اظهار امیدواری کرد با رعایت نکات بهداشت فردی و خارج نشدن از منزل، زنجیره انتقال این بیماری قطع و امکان خروج از این وضعیت بحرانی هر چه زودتر فراهم شود.

برچسب ها: داراب ، تخلف صنفی ، پلمب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار