آیت‌الله شفیعی:
نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی مقدمه‌ای برای ظهور امام عصر (عج) است، گفت: باید در برابر مشکلات، مقاومت و ایستادگی کنیم تا این نظام مقدس به اهداف نورانی خویش دست پیدا کند.
کد خبر: ۸۱۹۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲ 02 February 2020

آیت‌الله سیدعلی شفیعی صبح روز شنبه ، ۱۲ بهمن‌ماه در آغاز درس خارج فقه خود ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این دهه که از ۱۲ بهمن شروع می‌شود یادآور خاطرات شیرین پیروزی ملت ایران بر رژیم شاهنشاهی و آغاز استقرار حکومت اسلامی است.

وی افزود: امام بزرگوار در روز ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷ با استقبالی پنج میلیون نفری به تهران وارد شدند و اولین سخنرانی و دیدار خود با مردم را در بهشت زهرای تهران و در جوار مزار شهیدان ایراد نمودند و این مقطع نقطه عطف مبارزات ملت انقلابی ایران است.

آیت‌الله شفیعی تصریح کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی مقدمه‌ای برای ظهور امام عصر (عج) است و باید این ایام را به آن حضرت تبریک گفت، زیرا استقرار حکومت اسلامی با رهبری ولی فقیه مقدمه ظهور مهدوی است. استقرار نظام اسلامی را باید همه به هم تبریک بگوییم و در برابر مشکلات، مقاومت و ایستادگی کنیم تا این نظام مقدس به اهداف نورانی خویش دست پیدا کند، زیرا حمایت و پشتیبانی از حاکمیت اسلامی لازم و واجب است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار