مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد:
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از ساماندهی بیش از 400 مدرسه برای اسکان زائران در شهریورماه خبر داد و گفت: از ابتدای تابستان امسال تاکنون یک میلیون و 187 هزار و 405 نفرروز از زائران در مدارس خراسان رضوی اسکان داده شده‌اند.
کد خبر: ۸۱۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۱ 23 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی سیدجواد حسینی امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به آخرین وضعیت ساماندهی زائران در مدارس و مراکز فرهنگی اظهار کرد: میزان اسکان زائران در تابستان امسال و تا صبح امروز به 314 هزار و 17 نفر رسیده است.

وی افزود: در تابستان امسال تاکنون 48 هزار و 212 خانوار و یک میلیون و 187 هزار و 405 نفرروز از زائران در مدارس و مراکز فرهنگی خراسان رضوی اسکان داده شده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه سال گذشته میزان اسکان فرهنگیان یک میلیون و 362 هزار و 970 نفرروز در تابستان بوده است، یادآور شد: آموزش و پرورش خراسان رضوی آمادگی کامل برای میزبانی از زائران داشته و تمامی مدارس‌ را با ظرفیت کامل پذیرایی، ساماندهی کرده‌ایم.

حسینی از ساماندهی بیش از 400 مدرسه در سطح خراسان رضوی برای اسکان فرهنگیان زائر در شهریور ماه خبر داد و یادآور شد: از امروز که یکم شهریور بوده، شاهد افزایش ورود زائران به خراسان رضوی و به ویژه مشهد هستیم که پیش‌بینی می‌شود تا پایان شهریورماه افزایش چشمگیری داشته باشد.

وی تاکید کرد: تدابیر آموزش و پرورش خراسان رضوی برای اسکان زائران به گونه‌ای بوده که علاوه بر ظرفیت کامل پذیرش در مدارس خراسان رضوی، برخی شب‌ها مجوز چادر هم از سوی ما داده می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی یادآور شد: آمارهای ذکر شده در زمینه اسکان زائران شامل تمامی خانه‌های معلم، مراکز فرهنگی، خوابگاه‌ها و مدارس می‌شود و حتی بیش از ظرفیت‌های پیش‌بینی شده نیز تدابیر لازم برای میزبانی از زائران و اسکان و اقامت آنها اتخاذ شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار