مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل، چند پروژه عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۸۱۰۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳ 31 December 2019

به گزارش تابناک سمنان: محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: در سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل، شاهد افتتاح چند پروژه عمرانی در شهرک‌های صنعتی استان خواهیم بود که با بهره برداری از این طرح ها، شاهد تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی خواهیم بود که امید است با تکمیل زیر ساخت‌های لازم، شاهد حضور سرمایه گذاران بیشتری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان باشیم.

او از جمله پروژه‌های عمرانی که در سفر ریاست جمهوری مورد بهره برداری خواهد رسید، بهره برداری از پروژه گازرسانی به ناحیه صنعتی نیر، احداث منبع هوایی ناحیه صنعتی مشگین شهر، زیرسازی و آسفالت جاده دسترسی و معابر ناحیه صنعتی نوجه ده و شهرک صنعتی اردبیل (۲) برشمرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: این پروژه‌های عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال اجرا گردیده است که با تکمیل سایر پروژه‌های عمرانی در دست اجرا، تحولی موثر در توسعه و تکمیل زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی استان اتفاق خواهد افتاد.

اهلی استقبال سرمایه گذاران نسبت به مستقر شدن در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان را بسیار مناسب ارزیابی کرد و از آمادگی این شرکت برای حمایت از سرمایه‌گذاران در راستای فعالیت‌های تولیدی و صنعتی در استان خبر داد.

او گفت: یکی از راه‌های ایجاد اشتغال پایدار و ترغیب سرمایه گذاران در استان اردبیل، ایجاد زیرساخت‌های مناسب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی می‌باشد که تلاش بر این است تا با مهیا نمودن زیرساخت ها، زمینه برای حضور سرمایه گذاران و رونق تولید و اشتغال در سطح استان فراهم شود که در این راستا مشوق‌هایی نیز برای سرمایه‌گذارانی که اقدام به ایجاد واحد‌های تولیدی و صنعتی در شهرک‌های صنعتی می‌کنند، در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردیبل، تامین زیرساخت‌ها و فراهم نمودن امنیت حضور سرمایه گذاران برای احداث و راه‌اندازی واحد‌های تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان را یکی از دغدغه‌های اصلی این شرکت دانست.

اهلی افزود: این شرکت تمام تلاش خود را برای تامین اعتبارات لازم از منابع ملی و استانی برای ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بکار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار