رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي
«علاء الدين بروجردي» درباره ساماندهي مشکلات حاشيه شهر مشهد گفت : براي بررسي مشکلات حاشيه شهر مشهد، از وزير و معاون وي براي حضوردر کميسيون امنيت ملي مجلس دعوت کرديم.
کد خبر: ۷۹۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۳ 20 August 2015
«علاء الدين بروجردي» روز گذشته در حاشيه مراسم استقبال از انديشمندان و اعضاي مجمع جهاني اهل بيت (ع) افزود: اعضاي کميسيون امنيت ملي مجلس به مشهد سفر کرده و از حاشيه شهر بازديد و در شوراي تامين استان نيز شرکت کرده و مشکلات را از نزديک مشاهده کرده اند.

وي اضافه کرد: براي بررسي بيشتر موضوع، ما وزير کشور و معاون وي را به کميسيون امنيت ملي دعوت کرديم و اعتقاد داريم وضعيت و ناهنجاري هاي موجود در حاشيه شهر مشهد در شان پايتخت معنوي ايران نيست و بايد برطرف شود که اميدواريم با تدابير منطقي مسئولان کشور ، ناهنجاري هاي موجود در حاشيه شهر برطرف شود.

بروجردي در جمع خبرنگاران درباره نقش مجلس در «مشهد 2017»گفت: مجلس نقش خود را در مشهد 2017 پايتخت فرهنگي جهان اسلام ايفا مي کند، مشهد 2017 يک موضوع بسيار مهم است به خصوص اين که در يکي از مهم ترين مراکز مذهبي جهان اسلام يعني مشهد مقدس برگزار مي شود.

وي اضافه کرد: مسئولان امر بايد از امروز براي سال 2017 آماده شوند که خوشبختانه مراجع ذي ربط در حال برنامه ريزي گسترده در اين زمينه هستند و بدون ترديد برنامه هاي «مشهد 2017» در ترويج فرهنگ رضوي در جهان اسلام نقش به سزايي خواهد داشت.

بروجردي با بيان اين که مجلس نيز در زمينه برگزاري برنامه هاي مشهد 2017 همکاري خواهد کرد افزود: بسياري از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي از جمله من، خادم حضرت رضا(ع) هستيم به همين دليل فکر نمي کنم نماينده مجلسي باشد که قلبش براي مشهد نتپد لذا مجلس هم نقش خود را در مشهد2017 ايفا خواهد کرد.

خبيري/خراسان رضوی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
جناب آقای بروجردی حاشیه را گفتی ولی وضعیت اسف بار سپرده گذاران میزان را در قلب شهر نگفتی آیا وضعيت و ناهنجاري هاي سپرده گذارام مظلوم در شان پايتخت معنوي ايران هست ؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار