رئیس کمیته امداد فراهان:
رئیس کمیته امداد فراهان: امسال ۱۵ سری جهیزیه به ارزش بیش از ۴۹۰ میلیون ریال به نوعروسان تحت حمایت شهرستان فراهان اهداء شد
کد خبر: ۷۶۹۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳ 05 August 2019

اهدای 15 سری جهیزیه به نوعروسان فراهانی

به گزارش تابناک مرکزی - حافظ کمال گفت: طی چهار ماهه نخست امسال ۱۵ سری جهیزیه به ارزش بیش از ۴۹۰ میلیون ریال در قالب طرح فعالیت کمک به امر ازدواج نیازمندان به نوعروسان تحت حمایت شهرستان فراهان اهداء شد.

وی اضافه کرد: همزمان با هفته ازدواج نیز یک کمک هدیه ازدواج با اعتبار ۷۰ میلیون ریال  و یک کمک هدیه ازدواج با اعتبار ۳۲ میلیون ریال به یک نوعروس و یک داماد تحت حمایت پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد فراهان همچنین از برگزاری دوره آموزشی با عنوان «آموزش مقدماتی کسب وکار و عقل معاش» جهت دختران در سن کار خبر داد و گفت: در این دوره آموزشی به ۶۰ نفر از دختران تحت حمایت توسط یکی از اساتید برجسته دانشگاه پیام نور شهرستان فراهان آموزش داده شد.

حافظ کمال افزود: برگزاری یک دوره آموزش حقوقی توسط کارشناس حقوقی به ۴۰ نفر از زنان سرپرست خانوار و آموزش مباحثی در خصوص اعتبار اوراق از لحاظ اسناد لازم‌الاجرا بودن، اعتبار اسناد (چک و سفته) در بازار تجارت از جنبه حقوقی و کیفری از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار