ورزشکاران خوزستانی در رقابت‌های کارگری جهان به مصاف حریفان خود می‌روند.
کد خبر: ۷۵۹۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۶ 02 July 2019

حمید غفاری، رییس هیات ورزش کارگری استان اظهارکرد: ششمین دوره بازی‌های کارگری جهان از فردا در اسپانیا آغاز می‌شود که کاروان کارگری جمهوری اسلامی ایران "طلایه‌داران رونق تولید" در این مسابقات شرکت می‌کند و خوزستانی‌ها نیز در رشته‌های پتانک آقایان و بانوان، کشتی فرنگی، شنا و تنیس‌روی‌میز آقایان در این رقابت‌ها حضور دارند.

وی ادامه داد: محمد آقاجری، میلاد خالقی و ندا قاسمی‌زاده در رشته پتانک و به مربیگری مجید دهگان از استان، تیم‌ملی پتانک آقایان و بانوان را همراهی می‌کنند.

رییس هیات ورزش کارگری خوزستان گفت: همچنین در رشته کشتی محمود سلیمی و احمد خرسانی، در رشته شنا ساسان کریمی و در رشته تنیس‌روی‌میز جمال فتاحی از خوزستان در کاروان کارگری جمهوری اسلامی ایران حضور دارند.

وی با بیان این‌که آمادگی ورزشکاران استان خوب است و تمرینات خوبی را در محل برگزاری مسابقات انجام داده‌اند، گفت: مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها ساعت 20 امشب در ورزشگاه اصلی شهر سالوو با حضور 42 کشور برگزار خواهد شد.

غفاری خاطرنشان کرد: کاروان کارگری ایران با 139 ورزشکار در قالب 16 تیم آقایان و بانوان در رشته‌های دو و میدانی، جودو، تنیس‌روی‌میز، پتانک، کارته، والیبال ساحلی، شنا، کشتی فرنگی و کشتی ساحلی در این مسابقات شرکت می‌کند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: ورزش کارگری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار