مدیرکل ورزش جوانان خراسان رضوی:
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: جشنواره مهر رضوی با حضور ۲۵۰۰ ورزشکار در مشهد مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۴۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷ 09 August 2015
کوروش صبوریان در نشست خبری جشنواره مهر رضوی که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد اظهار داشت: برای برگزاری جشنواره مهر رضوی تفاهم نامه سه جانبه‌ای میان آستان قدس رضوی، فدراسیون جانبازان و معلولین و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی منعقد شد.

در ادامه این جلسه حسین یوسفی؛ مدیرعامل مجموعه تربیت بدنی آستان قدس رضوی گفت: اگر ظرفیت‌ها و حدود مجموعه‌ها را در ارتباطات و تعاملات مدنظر داشته باشیم، اتفاقات بسیار بهتری در حوزه ورزش اتفاق می‌افتد که با انجام این مهم می‌توان ظرفیت‌ها را در جهت الگوسازی پیاده کرد.

وی افزود: نگاه تولیت آستان قدس رضوی این است که مجموعه تربیت بدنی آستان قدس رضوی در اختیار جوانان قرار گیرد اما در چند سال اخر نوع تعاملات متفاوت بوده است؛ برگزاری جشواره مهر رضوی امسال یکی از برنامه‌های اصلی آستان قدس رضوی در دهه مبارک کرامت است.

در ادامه این نشست، هادی رضایی نیز در سخنانی گفت: امسال نخستین سال برگزاری جشنواره مهر رضوی است که این جشنواره برای جوانان زیر 25 سال در شهر مقدس مشهد برگزار می‌شود. با توجه به استقبال بسیار عالی استان‌ها از این جشنواره برای هر استان سهمیه‌ای اختصاص یافت که بالاترین سهمیه را خراسان رضوی با 110 نفر ورزشکار در 15 رشته برای آقایان و 10 رشته برای بانوان برگزار می‌شود که برخی از این رشته‌ها به صورت نمایشی است.

رئیس هیئت جانبازان و معلولین استان گفت: جشنواره مهر رضوی نخستین سالی است که 30 استان کشور در یک جشنواره حضور دارند و این هم به سبب وجود بارگاه ملکوتی علی بن موسی‌الرضا(ع) است اما با توجه به حجم بالای سطح مسابقات نمی‌توان این جشنواره را همه ساله برگزار کرد اما تلاش‌مان بر این است که این جشنواره را دو سالانه یا هرچهار سال برگزار کنیم.

رضائی بیان کرد: برای برگزاری این جشنواره 1100 نفر آقا و 60 ورزشکار و مربی خانم در این جشنواره حضور دارند که این جشنواره از تاریخ 20 مردادماه آغاز و تا تاریخ 25 مردادماه با حضور 2500 ورزشکار و در مجموع 25 رشته ادامه دارد که 30 داور غیر بومی و 60 داور بومی هستند؛ بنا بر برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است که در کنار برگزاری این جشنواره مجمع سالانه فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار