سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: دیدار مقابل سپیدرود رشت، بازی پرفشاری برای ما بود.
کد خبر: ۷۴۳۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۳ 12 May 2019

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: دیدار مقابل سپیدرود رشت، بازی پرفشاری برای ما بود.

ایرنا ، مجید جلالی شنبه شب در پایان دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و نساجی مازندران در مصاحبه پس از بازی در رشت اظهار داشت: به دلیل وضعیت تیم سپیدرود در جدول رده بندی، این دیدار برای آنان حکم بازی مرگ و زندگی را داشت و برای ما نیز یک باز بسیار پرفشاری بود.
وی افزود: این امر باعث شد تا کار برای ما سخت شود و به همین دلیل به بازیکنان خود گوشزد کردم که این دیدار برای ما فقط کسب نتیجه و امتیاز نیست ، بلکه این مسابقه برای ما نشانه شخصیت و منزلت محسوب می شود.
جلالی ادامه داد: البته ما کاری به سایر تیم ها نداشتیم و بازی خود را انجام دادیم و از بازیکنانم نیز تشکر می کنم که در این دیدار سخت و پرفشار بسیار خوب ظاهر شدند و همگان دیدند که تیم ما تا چه اندازه با اصالت بازی کرد که البته همه نیز از ما همین انتظار را داشتند.
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران بیان کرد: البته سپیدرود هم خوب بازی کرد و آنان نیز تمام تلاش خود را انجام دادند به خصوص در دقایق پایانی فشار زیادی را وارد کردند اما ما موفق شدیم به خوبی بازی را اداره کنیم و سنجیده بازی کردیم و توانستیم از فرصت های خود به خوبی سود برده و به پیروزی برسیم.
جلالی اضافه کرد: تماشاگران سپیدرود نیز در این دیدار به خوبی از تیم خود حمایت کردند و آنان نیز ما را درک و تحسین می کنند و به طور حتم همگان موافق یک بازی جوانمردانه از سوی هر دو تیم بودند که در این دیدار این امر به خوبی انجام شد.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و نساجی مازندران شنبه شب در هفته بیست و نهم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم نساجی با نتیجه سه بر یک میزبانش را شکست داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار