معاون وزیر کشور گفت:استاندار کرمانشاه جهت بازگشایی مرز خسروی از هیچ کمکی دریغ نکروده و واقعا خوش درخشیده است.
کد خبر: ۷۳۹۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۱ 29 April 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، عصر امروز جمالی نژاد معاون وزیر کشور در اولین جلسه ستاد اربعین استان کرمانشاه در خصوص مدیریت و سازماندهی اربعین ۱۳۹۸ گفت : کمیته زیر ساخت یکی از مهمترین ۱۵ کمیته اربعین است که تمامی امور به آن مربوط است.

وی در ادامه افزود : خوشبختانه مرز خسروی طبق بازدید سال گذشته آماده ترین مرز است که امیدواریم این آمادگی فقط مختص اربعین نباشد و در تمام سال این آمادگی را داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد : سال گذشته بحث طرح های جامع مطرح شد که خوشبختانه امسال با حضور مشاورانی این طرح اجرایی خواهد شد که کارها با پایداری انجام شود و مابتوانیم هر سال از همان زیر ساخت ها استفاده کنیم.

جمالی نژاد در پایان افزود : سال گذشته تمام بستر ها از جمله پارکینگ ها اتوبوس ها و وسایل نقلیه شخصی، گیت های خروجی ،سرویس های بهداشتی و.. آماده بود که مرز خسروی باز شود که متاسفانه این امر اتفاق نیفتاد، البته لازم بذکر است که هیچ یک از مسؤلین از استاندار محترم جناب بازوند تا حمل و نقل و راهور از هیچ کمکی دریغ نکردند و اکنون در بحث بازگشایی مرز خسروی مهندس بازوند خوش درخشید و تمام توان خود را جهت این بازگشایی بکار گرفته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار