ابهامات طرح یکپارچه‌سازی شرکت‌های آبفا و آبفار با حضور مدیر کل دفتر توسعه منابع انسانی و آموزش آب و فاضلاب کشور در يزد پاسخ گفته شد.
کد خبر: ۷۳۹۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴ 29 April 2019

«اعظم دانائیان» مدیر کل دفتر توسعه منابع انسانی و آموزش شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در نشستي كه در محل شركت آب و فاضلاب روستايي(آبفار) يزد برگزار شد، اظهار كرد: پس از یکپارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی، کسانی که عهده‌دار مسئولیت‌های مشاغل اختصاصی هستند، بسته به نوع کار و مسئولیتی که برعهده دارند، می‌توانند از پیمانی به رسمی تبدیل وضعیت شوند و در خصوص نیروهای انجام کار مشخص نیز در حال پیگیری هستيم.

وی همچنین عنوان كرد: در یکپارچه‌سازی تعدیل نیرو یا حذف نیروها با هرگونه قراردادی در شرکت‌های آبفا و آبفار مطرح نیست.

دانائيان در ادامه گفت: بخشی از طرح یکپارچه‌سازی شرکت‌های آبفا و آبفار در سال 1392 انجام و در نهایت به دلیل آماده نبودن زیرساخت‌های شرکت‌های آبفار متوقف شد.

مدیر کل دفتر توسعه منابع انسانی وآموزش شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ضمن ابراز امیدواری در مورد آینده، تصریح کرد: در حال حاضر کارگروهایی جهت رفع مشکلات و ابهامات تشکیل شده است.

داناییان در پايان با اشاره به امر آموزش در بالا بردن سطح معلومات در ادارات تاکید کرد و افزود: شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد نیز یکی از شرکت‌های فعال در امر آموزش است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار