امروز خبر بازداشت یکی از دهیاران دشت‌آزادگان به علت برداشتن 200 چادر اسکان سیل‌زدگان، در رسانه‌ها منعکس شد، اما واقعیت چیست؟
کد خبر: ۷۳۶۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴ 21 April 2019

مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان امروز از  بازداشت یکی از دهیاران دشت‌آزادگان به علت برداشتن چادرهای سیل زدگان خوزستان خبر داد.

عزیز ساعدی  سرپرست فرمانداری دشت‌آزادگان در این رابطه، اظهار کرد: نگه داشتن چادرها در منزل شخصی این دهیار از روی غرض و هدف خاصی نبوده است.

وی افزود: تعداد خانوارهای روستای سویدانی از توابع دشت‌آزادگان  190  خانوار است اما دهیار به منظور اسکان اهالی در چادرها  فقط تعداد 100 چادر از هلال احمر تحویل می‌گیرد.

وی گفت: با وجود اینکه سیلاب این روستا را تهدید کرده اما آب وارد آن نشد به همین دلیل چادرها بدون استفاده پیش دهیار ماندند.

سرپرست فرمانداری دشت‌آزادگان با بیان اینکه دهیار فقط یک شب در بازداشت بود، عنوان کرد: پلیس پس از اطمینان از صحت ماجرا دستور آزادی دهیار را صادر کرد.

با طغیان رودخانه کرخه، تعداد زیادی از روستاهای دشت‌آزادگان به زیر آب رفت و مدیریت بحران فرمان تخلیه کلیه مناطق شهری وروستایی شهرستان را صادر کرده که این حکم تا کنون لغو نشده است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار