معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با بیان این که آمار مبنای تصمیم گیری و برنامه ریزی درست در کشور است و ثبت وقایع چهارگانه حیاتی از اهمیت بسزایی برخوردار است، از مردم خواست برای دریافت کارت هوشمند ملی در اسرع وقت اقدام کنند.
کد خبر: ۷۱۸۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹ 25 February 2019

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، ولی الله حیاتی در دومین نشست شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی استان اظهار داشت: خراسان شمالی در ثبت وقایع چهارگانه دارای رتبه های خوبی در کشور است به طوری که در حوزه ازدواج رتبه یک، حوزه موالید رتبه هشتم، حوزه وفات رتبه ششم و در حوزه طلاق رتبه ۱۶ کشوری را داریم.
وی درباره صدور کارت های هوشمند ملی افزود: با توجه به این که پایان امسال آخرین مهلت صدور کارت های ملی هوشمند است بنابراین مردم با مراجعه به ادارات پست، دفاتر پیشخوان و ثبت احوال برای این موضوع سریع تر اقدام کنند زیرا به هیچ عنوان این زمان قابل تمدید نیست.
حیاتی تصریح کرد: با توجه به این که دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری از طریق دهیاران باید افراد بدون کارت هوشمند ملی و شناسنامه را به ثبت احوال معرفی کنند، لذا در کمترین زمان ممکن این کار انجام شود. وی خاطرنشان کرد: با توجه به این که سال آینده موضوع مهم برگزاری انتخابات را داریم بنابراین در تمامی حوزه ها از ثبت احوال حمایت خواهیم کرد.
بر مبنای گزارش این شورا در یازده ماهه امسال ۴۲۵۱ واقعه وفات، ۸۲۲۶ واقعه ازدواج، ۱۹۱۷ واقعه طلاق و ۱۵۲۶۹ تولد ثبت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار