رئیس کل دادگستری خراسان رضوی:
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت:دادگستری از ظرفیت قانونی خود برای جلوگیری از طلاق استفاده می‌کند و طولانی کردن روند طلاق از اقداماتی است که در زمینه کاهش آمار طلاق صورت گرفته است.
کد خبر: ۷۰۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹ 02 August 2015
حجت الاسلام علی مظفری در نشست مشترک کارگروه رسانه دادگستری خراسان رضوی در محل خبرگزاری فارس خراسان رضوی اظهار داشت: اعتماد، مسئله‌ای دوسویه است؛ خبر واقعى عامل خوبی برای ارتباط بین مدیران و مردم است.

وی با اشاره به اهمیت کار خبر و خبرنگاری اظهار داشت: اگر اخبار به درستی به دست مردم برسد خود این عمل سبب پیشگیری می‌شود.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی بیان کرد: هیچ مدیری نباید انتظار داشته باشد که خبرگزاری‌ها تنها نقاط مثبت آنها را انعکاس دهند و باید معایب نیز گفته شود و جنبه اصلی خبر نیز که اهمیت آن را نشان می‌دهد همین است اما باید این معایب صحت داشته باشد و اگر سازمانی مدعی باشد تمان اقداماتش درست است کاملا اشتباه کرده و مردم باید بصورت واقعی از معایب موجود آگاه شوند.

مظفری با اشاره به اینکه از بزرگنمایی معایب که سبب تخریب سازمانی می‌شود باید پرهیز کرد عنوان کرد: مدیران برای انتشار خبر نیز مسئولیت دارند و همه مسائل نباید رسانه‌ای شوند چرا که برخی اخبار جنبه امنیتی دارند.

وی گفت: هیچ وقت از ورود خبرنگار برای دادگاهی که علنی بوده جلوگیری نشده اما در برخی جلسات به دلیل برخی مسائل دادگاه‌ها علنی نیست و هر وقت هرکدام از خبرگزاری‌ها به شرط اینکه دادگاه غیر علنی نباشد پس از طی مراحل امکان حضور خبرنگار را خواهند داشت.

مظفری تاکید کرد: انتظار از مجموعه رسانه‌ها دریافت و ابلاغ صحیح خبر است و از فضاسازی‌ها و جوسازی‌های بیهوده باید جلوگیری کرد.

وی با اشاره به اینکه عوامل مختلفی در طلاق موثر است خاطرنشان کرد: قانون نمی‌تواند رابطه خانوادگی را تبیین کند و تنها نقش حل و فصل آن را دارد. مواد مخدر،کمرنگ شدن اعتقادات و ... از جمله دلایل طلاق هستند و با مشاورانی که هستند می‌توان از این آمار جلوکیری کرد.

مظفری بیان کرد: دادگستری از ظرفیت قانونی خود برای جلوگیری از طلاق فعالیت می‌کند و طولانی کردن روند طلاق از اقداماتی است که در زمینه کاهش آمار طلاق صورت گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات قضایی در زمینه مجموعه پدیده بیان کرد: جلوگیری از فعالیت و فروش سهام پدیده، جلوگیری از تضییع حقوق مردم بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار