ساخت فیلم سینمایی "ابر و ماه" به کارگردانی «قدرت پورحاتمی» در کرمانشاه کلید خورد.
کد خبر: ۷۰۲۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳ 12 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،قدرت پورحاتمی نویسنده و کارگردان این اثر سینمایی ، اظهار کرد: ابر و ماه راوی سختی های زندگی کودکان سرطانی است. همچنین در این فیلم فیلم فداکاری معلمان نیز به تصویر کشیده است.

وی افزود: داستان فیلم حول یک معلم و کودک سرطانی که دانش آموز اوست می گذرد و در مسیر داستان، بسیاری مفاهیم ارزشی و انسانی به تصویر کشیده می شود.

پورحاتمی هدف از ساخت این فیلم را به تصویر کشیدن درد و رنج کودکان سرطانی و نیز ارج نهادن به مقام معلم عنوان کرد.

وی با اشاره به ساخت این فیلم سینمایی 90 دقیقه ای در کرمانشاه، گفت: تمام لوکیشین های تصویر برداری در کرمانشاه است و سعی کرده ایم برخی از آنها در محوطه آثار تاریخی و باستانی ضبط شود تا معرفی از کرمانشاه و زیبایی های آن نیز صورت گیرد.

پورحاتمی با بیان اینکه مراحل تصویربرداری کار در حال انجام است، گفت: به خاطر امتحانات برخی بازیگران پروژه، قرار شد تصویربرداری بعد از پایان امتحانات در اواخر دی ماه مجددا از سر گرفته شود.

وی از ایفای نقش اصغر محبی، افشین سنگ چاپ، سیامک اشعریون، مجید کوهی و فرحناز ایزدپناه در این اثر خبر داد و یادآور شد: تمام بازیگران نوجوان فیلم، کرمانشاهی هستند.

وی افزود: همچنین در این اثر سینمایی، علی زارع به عنوان تهیه کننده، رضا ریوندی به عنوان تصویربردار و محمد مرتضایی به عنوان صدابردار حضور دارند.

پورحاتمی، ابر و ماه را اولین اثر سینمایی خود عنوان کرد و افزود: پیش از این 19 فیلم کوتاه و سریالی با عنوان "زیرسقف شهر" را کارگردانی کرده ام، اما "ابر و ماه"، اولین کار سینمایی من است که برای اکران جشنواره ای آماده می شود و امیدوارم تا چند ماه دیگر کار تصویربرداری و تدوین آن به پایان برسد.


 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار