نماينده فوتسال استان قم بعد از هشت هفته طعم پيروزي در رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتسال باشگاه‌هاي كشور را چشيد تا به بقا در اين ليگ اميدوار بماند.
کد خبر: ۶۹۷۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۱ 30 December 2018

به گزارش تابناک قم، چهاردهمین هفته رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با یک نتیجه بسیار خوب برای نماینده فوتسال قم همراه بود تا قمی‌های علاقمند به این رشته به بقای نماینده شهرشان در لیگ دسته اول فوتسال ایران امیدوار بمانند.

در شرایطی که 17 تیم در دو گروه 8 و 9 تیمی برای کسب مجوز صعود به مسابقات فصل 1398 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران تلاش می‌کنند، تیم الماس شهر قم یکی از 9 تیم حاضر در گروه نخست بازی‌ها محسوب می‌شود اما در انتهای جدول رده‌بندی جزو کاندیداهای سقوط به دسته پائین‌تر است.

الماس شهر قم که تا کنون چهار بار در راس کادر فنی خود تغییر ایجاد کرده، بعد از دو تجربه کار با هدایت سیدوحید غیاثی و کنار گذاشتن بهرام وفایی از راس کادر فنی خود، اکنون با مربی جوان فوتسال قم یعنی محمد قاسمی برای بقا در لیگ دسته اول فوتسال ایران تلاش می‌کند.

این تیم تا پایان هفته سیزدهم بازی‌ها با کسب پنج امتیاز در مکان هشتم جدول گروه نخست جای داشت و در هفته چهاردهم به مصاف تیم صدرای شیراز رفت، تیمی که دو امتیاز کمتر از نماینده قم اندوخته و یک پله نیز پائین‌تر قرار داشت تا قعرنشین بازی‌های این فصل لقب بگیرد.

به همین دلیل بازی رو در روی الماس شهر قم با صدرای شیراز از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود و شاگردان محمد قاسمی در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم و در حضور قمی‌های علاقمند به فوتسال تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا یکی از آخرین بخت‌های خود برای بقا در لیگ را آزمایش کنند.

این مسابقه سرانجام با برتری چهار بر سه تیم الماس شهر قم مقابل صدرای شیراز به پایان رسید تا الماس همانند بازی نیم‌فصل نخست که در شیراز حریف را شکست داده بود، این بار در قم به برتری رسیده و با کسب دومین پیروزی خود و هشت امتیاز فاصله با تیم هفتم جدول را به امتیاز کاهش دهد.

در این گروه نفت امیدیه با 27، هایپر شهر شاهین شهر با 25، خالص‌سازان زنجان با 21، نام‌آوران رسالت مازندران با 20، پاس البرز و شهرداری رشت با 18، هبلکس رضوی مشهد با 11، الماس شهر قم با 8 و صدرای شیراز با 3 امتیاز رده‌های اول تا نهم را در اختیار دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار