نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: مالیات بر درآمد شیره از جان مردم کشیده است، مسؤولان نگاه ویژه‌ای داشته باشند.
کد خبر: ۶۹۳۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۶ 20 December 2018

به گزارش تابناک به نقل ازخبرگزاری فارس ، فرهاد تجری در سی و ششمین جلسه شورای گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی که در سالن جلسات اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: چهار واحد تولیدی در شهرستان گیلان‌غرب تعطیل و پروانه آن‌ها ابطال شده است.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم استان کرمانشاه با آسیب دیدن از جنگ تحمیلی و زلزله انتظار دارند مسؤولان نگاه ویژه به آن‌ها داشته باشند، مالیات بر درآمد شیره از جان مردم کشیده است، سهم ما از درآمد کشور چیست؟ بودجه نمی‌دهند.

تجری با گله‌مندی از باطل شدن پروانه بخش خصوصی به تشخیص دیوان محاسبات، ادامه داد: از استاندار انتظار رسیدگی داریم، تا کی مردم استان باید تاوان بی‌تدبیری‌ها را بدهند، صادرات نخود یک‌دفعه قطع می‌شود، نخودکار ضرر می‌کند، «وزیر وظیفه شما چیست؟ رسیدگی کن».

وی با بیان اینکه صادرات و واردات در مرزهای استان قانونی است، گفت: در استان یک فضای تنگ‌نظرانه و سخت‌گیرانه، امکان فعالیت و انگیزه کار را از مدیران بخش خصوصی گرفته است.

تجری در ادامه با گله‌مندی از بسته شدن مرز خسروی بر روی زوار، افزود: مرز خسروی برای تردد عراقی‌ها برای زیارت مشهد امن است، اما برای تردد زوار ایرانی امنیت ندارد، بسته شدن این مرز نشان از بی‌کفایتی برخی از مسؤولان است.

تجری افزود: سازمان صنعت و معدن؛ واردات و... را تحت فشار قرار می‌دهد که حقوق دولتی تامین شود، اما پشتیبانی نیست.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار