تیم فوتبال صبای قم در نخستین دیدار خود در لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در خانه برابر استقلال اهواز متوقف شد.
کد خبر: ۶۹۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۳ 31 July 2015
به گزارش تابناک قم، در پایان این دیدار که از ساعت 19 و 35 دقیقه عصر پنجشنبه در ورزشگاه یادگار امام راحل قم آغاز شده بود، دو تیم در پایان 90 دقیقه تلاش به نتیجه تساوی بدون گل دست یافتند.

در دقیقه 15 مسابقه توپ به دست مدافع تیم استقلال اهواز برخورد کرد که بازیکنان صبا اعتقاد به پنالتی داشتند اما بیژن حیدری داور مسابقه بازی را ادامه داد.

غلامعباس آشوبی در دقیقه 30 نیمه اول با شوتی خطرناک دروازه صبای قم را تهدید کرد، یک دقیقه بعد نیز شوت محمد قاضی از درون محوطه جریمه استقلال اهواز در آستانه تبدیل شدن به گل اول بازی با دفع زیبای پرویز کریمی دروازه بان استقلال اهواز به کرنر رفت.

در دقیقه 39 این بازی نیز جلال الدین علی محمدی بازیکن صبای قم در موقعیتی مناسب در داخل محوطه جریمه می توانست دروازه حریف را باز کند که ضربه آرام زمینی او با فاصله نزدیکی از کنار تیرک عمودی دروازه به اوت رفت.

در نیمه دوم در دقیقه 47 شوت محسن حمیدی از کنار دروازه صبا به بیرون رفت اما صبا در دقیقه 54 صاحب موقعیت گل شد که شوت وی با عکس العمل پرویز کریمی به کرنر رفت.

بهترین موقعیت صبا در دقیقه 72 به دست آمد که محمد قاضی در موقعیت تک به تک توپ را به دروازه بان استقلال اهواز تقدیم کرد.

تیم صبا را در این مسابقه حامد لک، مسعود حق جو، ابوالقاسم دهنوی، فیلیپه ماچادو، ابوالفضل ابراهیمی، رضا حقیقی (از دقیقه 88 فرشید باقری)، محمدامین آرام طبع، جلال الدین علیمحمدی، محمد اوسانی، هاشم بیک زاده (از دقیقه 88 سامان آقازمانی) و محمد قاضی به مربیگری علی دایی همراهی کردند. 

همچنین برای تیم استقلال اهواز پرویز کریمی، محسن حمیدی، سعید سالارزاده، سعید قزلچی، مبین میردورقی (از دقیقه 75 میلاد جعفری)، طالب ریکانی، محمد غلامی (از دقیقه 86 حمزه خضیراوی)، سیدعلی حسینی، محمداسماعیل نظری، غلامعباس آشوبی (از دقیقه 59 شاهین مجیدی) و عادل کلاه کج به مربیگری سیاوش بختیاری زاده به میدان رفتند. 

این مسابقه به قضاوت بیژن حیدری با کمک های رضا سخندان به عنوان کمک داور اول و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک داور دوم برگزار شد و در آن خوزه ماچادو، ابوالفضل ابراهیمی و محمد امین آرام طبع از صبای قم به همراه سعید قزل چی، محمد غلامی و محمد اسماعیل نظری از استقلال اهواز زرد گرفتند. 

نزدیک به 800 نفر تماشاگر از این دیدار در ورزشگاه یادگار امام قم دیدن کردند. 

از جمله مهمانان ویژه بازی صبا سید مهدی صادقی استاندار قم و عبدالرضا موسوی مالک جدید باشگاه صبا بودند.

هوشنگ کهالی به عنوان نماینده فدراسیون و اسماعیل صفیری به عنوان ناظر داوری در این دیدار حضور یافته بودند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار