نمايش «راه خونه‌ي فرشته‌ها» به‌نويسندگي حميده ناجي و کارگرداني محمدعلي يزدان‌شناس از 17 تا30 آذر 1397 در سينما کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان ساري به روي صحنه مي‌رود.
کد خبر: ۶۸۶۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶ 02 December 2018

خبرگزاري آريا- اين نمايش در سال 1395 توليد شده است و پس از اجرا در بوشهر، اين بار در مازندران اجرا مي‌شود.

بر اساس اين گزارش در نمايش «راه خونه‌ي فرشته‌ها» دخترک غمگين از آن که بادبادکش، باز هم در مسابقه برنده نشده، با خدا درد دل و با ناراحتي، بادبادکش را رها مي‌کند و مي‌رود، زماني نمي‌گذرد که بادبادک جان مي‌گيرد و بر آن مي‌شود تا آرزوي دخترک را به فرشته‌ها برساند.

او در مسيرش، با شخصيت‌هاي گوناگوني مواجه مي‌شود و هر بار خواسته‌ي هر يک را با مهرباني برآورده مي‌کند و در اين مسير به هر آنچه سر راهش قرار مي‌گيرد، شادي، اميد و مهرباني مي‌بخشد…

در اين نمايش درنا همتي، علي بهزادي، مينا خواجه‌زاده، زهرا آرچين، ايمانه رجبي و آناهيتا يزدان‌شناس ايفاي نقش مي‌کنند.

موسيقي اين نمايش را محمد رنجبردهقان و شهرام شاه‌ميري، طراحي و ساخت عروسک‌ها را علي بهزادي و فاطمه صداقت، طراحي صحنه و لباس را ندا کلبعلي و مسووليت نور و صدا را مجيد برنتي برعهده‌ دارند.

هم‌چنين و ترانه‌هاي نمايش را علي بهزادي سروده است و سروش ديانتي انيميشن‌هاي آن را ساخته و علي‌رضا اوجي پوستر را طراحي کرده است.

اين نمايش به سفارش اداره کل سينمايي و تئاتر کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان و در بخش حمايت از نمايشگران کانون توليد شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار