فرمانده سپاه الغدیر یزد:
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: نقش زنان در عرصه مقابله با تهاجم و جنگ فرهنگی بسیار برجسته است.
کد خبر: ۶۸۳۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹ 24 November 2018

سردار فتح‌الله جمیری پیش از ظهر امروز در همایش نقش زنان و چهار دهه ایثار ضمن گرامیداشت میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع)، گفت: در حقیقت نقش بسیج جامعه زنان در کشور بر کسی پوشیده نیست؛ چنانچه اگر نقش مادران شهید در کشورمان به‌درستی ترسیم شود، نقش زنان در دفاع مقدس برای همگان ثابت می‌شود.

وی، بارزترین ویژگی انقلاب اسلامی را نقش کلیدی زنان عنوان کرد و افزود: درواقع یکی از دلایلی که نهضت‌های گذشته در قبل از انقلاب اسلامی به پیروزی نرسید و موفق نشد، این بود که زنان در آن نقش نداشتند؛ اما خوشبختانه امام راحل برای زنان در انقلاب اسلامی نقش ویژه‌ای قائل شد و همین عامل باعث شد تا این انقلاب به پیروزی برسد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد اظهار داشت: مهم‌ترین عاملی که پیروزی انقلاب را در روز ۲۲ بهمن‌ماه ۵۷ رقم زد، حضور تمامی اقشار جامعه به‌ویژه زنان بود؛ لذا تفاوت انقلاب شکوهمند اسلامی با تمامی نهضت‌های گذشته، حضور زنان است؛ چنانچه زنان در دفاع مقدس مردانه سنگر به سنگر جنگیدند و به شهادت رسیدند.

جمیری با بیان اینکه زنان در دوران دفاع مقدس با فرستادن مردان خود به جنگ، در پشتیبانی جبهه و جنگ از هیچ تلاشی فروگذار نبودند و دارای نقش کلیدی بودند، تصریح کرد: در حال حاضر نقش زنان در عرصه مقابله با تهاجم و جنگ فرهنگی بسیار برجسته است؛ و در همین راستا دشمن نیز بر مجموعه خانواده و زنان در این مرزوبوم بیشتر سرمایه‌گذاری کرده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر دشمن به نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی پی برده و در این راستا متمرکز شده است، عنوان کرد: نقش زنان در عرصه علمی، فرهنگی، اجتماعی و در صحنه‌های دیگر اجتماعی بر هیچ‌کسی پوشیده نیست و حضور زنان در تمامی عرصه‌های این انقلاب بسیار گسترده است.

وی در بخشی از سخنان خود بیان داشت: در عرصه کنونی زنان بسیجی می‌توانند تحول اساسی با توجه به خواسته‌های رهبر معظم انقلاب در جامعه ایجاد کنند؛ لذا تلاش زنان بسیجی بایستی بیش از این باشد؛ چراکه ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی در تمامی عرصه‌ها بیش از آن است که دیده می‌شود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: درواقع امروزه شرایط حساسی جهان را در برگرفته است که رهبر معظم انقلاب این شرایط را پیچ تاریخی عنوان می‌کنند و دشمن نیز به این موضوع پی برده است، اما مهم این است که دشمن صراحتاً اعلام می‌کند که در این مسیری که قرار گرفته‌ایم، تابلوهای راهنمای آن توسط رهبران ایران یعنی امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای نصب شده است؛ لذا این فرماندهان بسیجی ما هستند که انشاالله با نگاه به این تابلوها بایستی نیروهای خود را به جلو ببرند و به مقصد نهایی برسند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار