رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بهاباد از اجرای طرح آمارگیری از مساکن روستائی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۶۴۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲ 08 October 2018

مجتبی رفیعیان اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور طرح آمارگیری از مساکن روستایی از تاریخ 21 مهر ماه لغایت 21 آبان ماه 1397 برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برخی از فعالیت‌های بنیاد مسکن در شهرستان بهاباد تصریح کرد: طرح مذکور در روستاهای هدف و روستاهای بالای 20 خانواری که ساکن دائم یا فصلی هستند برگزار خواهد شد.

رفیعیان عنوان کرد: با توجه به اینکه این طرح از سال 1382 آغاز شده و هر پنج سال یکبار برای سنجش کمیت و کیفیت ساخت و سازهای روستایی صورت می‌گیرد، همکاری ادارات شهرستان و دهیاران و شوراهای روستاها بسیار مهم و ضروری است.

رئیس بنیاد ممسکن انقلاب اسلامی بهاباد با اشاره به ضرورت داشتن اطلاعات از وضعیت مسکن روستایی، چگونگی ویژگی‌های مسکن روستایی اظهار داشت: با توجه به اهمیت و رسالت بنیاد مسکن داشتن این اطلاعات سبب بهره‌گیری و بهره‌وری مناسب بنیاد می‌شود.

وی به شرایط جغرافیایی شهرستان بهاباد و اهمیت رعایت استانداردهای ساختمان سازی در این شهرستان اشاره و عنوان کرد: طرح آمارگیری مسکن روستایی در بیش از30 روستای بالای 20 خانوار در بهاباد اجرا می‌شود.

رفیعیان گفت: با توجه به ویژگی‌های این طرح نیاز است تا همه روستاییان در این طرح شرکت کرده و با ماموران آمارگیر همکاری لازم را داشته باشند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار