دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی خراسان‌رضوی از نایب قهرمانی تیم راگبی کاشمر در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۶۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳ 25 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، محسن قهرمانی اظهار کرد: تیم راگبی آقایان کاشمر به نمایندگی از استان در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کرده بود که پس از تیم شیراز نایب قهرمانی این مسابقات را کسب کرد.

وی با اشاره به مقام سومی تیم بوشهر در این مسابقات خاطرنشان کرد: تیم کاشمر در مرحله گروهی این مسابقات با برتری مقابل باشگاه بوشهر، تختی تهران و خوزستان الف به مرحله حذفی راه یافت.

دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی خراسان‌رضوی ادامه داد: در مرحله حذفی تیم راگبی کاشمر به نمایندگی از استان با برتری مقابل خوزستان ب، کنگره 60 و در فینال با قبول شکست مقابل تیم شیراز به مقام دومی این مسابقات دست یافت.

حسن مردسیاح، حامد شریفان، فرامرز نوری، محمد سپهری متین، جلال جهانبخش، علیرضا بوستانی، حمیدرضا تقوی‌نژاد، شهرام شریفی، محمدرضا بوستانی، محب معصومی، احمد عطایی، حمید مهدوی، مجید حیدری، احمد باقری، مهدی حیدری‌نژاد، رضا فرقانی (مدیر تدارکات)، هادی امینی (سرپرست)، رضا یوسف‌زاده (مربی) و یاسر واحدیان (سرمربی) اعضای اعزامی تیم کاشمر در این مسابقات بودند.

گفتنی است؛ این دوره از مسابقات با حضور 12 تیم در قالب چهار گروه سه تیمی در مجموعه ورزشی آزادی تهران یکم و دوم مرداد ماه با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار