فرماندار کنگاور از برپایی موکب حاج آقا بزرگ محمدی عراقی این شهرستان، برای میزبانی و پذیرایی زائران اربعین در شهر کربلای معلی خبر داد.
کد خبر: ۶۶۰۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶ 27 September 2018

به گزارش تابناک،خیراله خزایی  اظهار داشت: موکب کنگاور که به نام عالم ربانی مرحوم حاج آقا بزرگ محمدی عراقی در شهر کربلا برپا می شود، برای دومین سال متوالی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خدمات ارائه خواهد کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه بجز موکب مذکور از سوی ستاد عتبات و عالیات برای پنج موکب دیگر در این شهرستان نیز مجوز صادر شده است، افزود: بقیه مواکب در ورودی شهر کنگاور، دانشگاه آزاد و سه راهی نهاوند مستقر می شوند.

فرماندار کنگاور با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به زوّار تاکید کرد: با توجه به اهمیت اربعین امسال، ادارات را ملزم کرده ایم زیرساخت های لازم را برای خدمت رسانی هرچه بهتر توسط ستاد مردمی اربعین به زائرین فراهم آورند.

وی با بیان اینکه تمام ستادهای خدمات ‌رسانی اربعین مردمی است، گفت: امکانات مستقر در این ستادها به طور کامل مردمی و از امکانات دولتی به غیر از تهیه زیرساختها مانند سرویس بهداشتی، پارکینگ و روشنایی معابر استفاده نشده است.

فرماندار کنگاور با اشاره به تجهیز پارکینگ های موجود در اطراف مسجد خاتم الانبیاء در شهرستان کنگاور و سه راهی نهاوند عنوان کرد: سازمانهای هلال احمر، شبکه بهداشت و درمان، راه و شهرسازی، شهرداری، دانشگاه آزاد،

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و آب و فاضلاب شهری و شرکت های برق و گاز در شهرستان کنگاور آمادگی خود را برای خدمت رسانی به زائران اربعین اعلام کرده‌اند.

به گفته فرماندار کنگاور ، موکب های این شهرستان از 25 مهر ماه کار خود را آغاز می کنند و تا پس از پایان مراسم و بازگشت زائران به کار خود ادامه می‌دهند.

شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار