نایب رئیس هیئت اسکیت خراسان رضوی گفت: در حال حاضر به دلیل فقدان منابع مالی ۳۰ درصد از خانه اکسیت خراسان رضوی باقی مانده است، به عبارتی تا زمان تهیه هزینه لازم این محل ساخته نمی‌شود.
کد خبر: ۶۶۰۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸ 27 September 2018

به گزارش تابناک : فرخنده گلستانی اظهار داشت: یکی از برنامه‌های هیئت اسکیت خراسان‌رضوی، بازدید از شهرستان‌های سبزوار و کاشمر است، همچنین در تربت حیدریه قرار بر ساخت پیست ورزشی اسکیت شده که این محل نیز مورد بازدید اعضای هیئت قرار می‌گیرد، این هیئت با وجود فشار مالی برنامه‌های بسیاری برگزار می‌کند.

نایب رئیس هیئت اسکیت خراسان رضوی گفت: یکی از مشکلات ورزشکاران در بخش بانوان، این است که در یک سن مشخص از آقایان جدا شده و باید به تنهایی کار کنند که به دنبال آن باید پیست مناسبی به صورت مجزا در اختیار آنها قرار بگیرد که این امر تاکنون محقق نشده است، در حال حاضر یک پیست در ساعات کم و نامطلوبی در اختیار بانوان قرار می‌گیرد.

گلستانی خاطرنشان کرد: البته به تازگی در این باره اقداماتی انجام شده است، به عبارتی خانه اسکیت در حال ساخت بوده و پس از تکمیل آن ورزشکاران در بخش بانوان می‌توانند به راحتی مانند آقایان به فعالیت خود بپردازند، تاکنون 70 تا 80 درصد آن تکمیل شده اما زمان اتمام آن مشخص نیست.

وی تصریح کرد: دیوارها و کف زمین تکمیل شده و سقف آن باقی مانده است، چند درصد از بودجه پیست توسط اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تأمین شده و کمی از آن باقی مانده است، در حال حاضر به دلیل فقدان منابع مالی 30 درصد از آن باقی مانده و تا زمان تهیه هزینه لازم این محل ساخته نمی‌شود.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار