تابناک تهران - پرسپولیس این فصل تیم انتقادهاست. از صدر تا ذیل این تیم را می‌توان مورد نقد قرار داد. از هیات مدیره معمولی تا خریدهای نه چندان خاص بین فصلی. اما در میان همه این نا امیدیها رامین رضائیان بازیکن جوان و درخشان رآه‌آهنی توانست رنگ قرمز بر تن کند و امیدهایی را در دل طرفداران این تیم زنده کند. این بازیکن ملی پوش خودش نیز به آینده امیدوار است.
کد خبر: ۶۵۰۳۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵ 22 July 2015
رامين رضاييان مهمترين خريد پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات است. مدافعي فصل گذشته در راه‌آهن ته جدولي آنقدر خوش درخشيد كه حتي چشمان تيزبين كارلوس كي روش نيز او را گرفت و ملي پوش شد.

مدافعي كه با گلهايش توانست راه آهن را در ليگ برتر نگه دارد اگرچه تخلف اين تيم در استفاده از بازيكن خارجي به نام موتومبا تلاش هاي رضاييان را بر باد داد.

رضاييان جزو نخستين بازيكناني بود كه به پرسپوليس پيوست و خيلي ها اعتقاد دارند كه بهترين خريد پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات بوده. رضاييان اين روزها به همراه سرخپوشان در اردوي تركيه حضور دارد و درباره اين اردو به تابناک تهران مي گويد: اردوی خیلی خوبی در ترکیه پشت سر گذاشتیم و در یک فضای آرام تمرینات فشرده ای داشتیم. فشار تمرینات خیلی بالا بود و شاید بازیکنان به خاطر بدنسازی از لحاظ روحی و روانی خسته شده باشند و این مسئله طبیعی است پنج شنبه به تهران باز می‌گردیم. امیدوارم دوره بدنسازی را خیلی خوب طی کنیم تا تیم از لحاظ بدنی قوی باشد و بتوانیم تیم را به موفقیت برسانیم.

پرسپوليس سه بازي تداركاتي در تركيه انجام داده و در اين بازي ها رضاييان يكي از بهترين بازيكنان پرسپوليس بوده به گونه اي كه عمده حملات پرسپوليس با حركات و فرارهاي او شكل مي گيرد. رضاييان در اين باره گفت: من تنها وظايفي كه سرمربي از من خواسته را در زمين انجام مي دهم. 

مربي از من وظايف هجومي مي خواهد و از همين رو مشاركت فعالي در حملات تيم دارم و سعي مي كنم كه بهترين عملكرد را داشته باشم. البته خودم هم حضور در حملات را بيشتر دوست دارم. اگرچه فراموش نبايد كرد كه فوتبال يك بازي تيمي است و موفقيت يك تيم تنها به عملكرد يك نفر بستگي ندارد.

برخی ها رضاييان را بهترین خرید پرسپولیس می دانند. او در اين باره گفت: هواداران پرسپولیس خیلی به من لطف دارند. این مسئله وظیفه ام را در این تیم سنگین تر می کند. امیدوارم در عمل هم بتوانم ثابت کنم پرسپولیس بی دلیل مرا نخریده است. فوتبالیست باید در عمل و زمین چمن خودش را ثابت کند. خيلي ها قبل از پيوستن من به پرسپوليس، توصیه کردند به جای پرسپولیس به سپاهان یا نفت بروم ولی من اهل ریسک هستم. پرسپولیس را انتخاب کردم تا پیشرفت کرده و جایگاهم در تیم ملی را محکم کنم.

پرسپوليس به غير از رامين رضاييان در اين فصل خريدهاي چندان خوبي نداشته و همين سبب نگراني هواداران اين تيم شده است. رضاييان اما اين نگراني را بي دليل مي داند و گفت: هواداران نگران نباشند. ما یک مربی بزرگ به نام برانکو داریم که بسیار حرفه ای است و خوب می داند چكار بايد بكند. تيم يكدشت و خوبي هم داريم. تمرینات خوبی هم پشت سر گذاشتیم و انشاءالله نتایج خوبی هم در لیگ پانزدهم خواهیم گرفت.

رضاييان در پايان قول داد كه در پرسپوليس بهترين بازي هايش را ارائه خواهد داد و افزود: انگیزه بسیار زیادی برای درخشش در پرسپولیس دارم. الان هم در تمرینات سعی می کنم به حداکثری آمادگی برسم چون می دانم بازی با پیراهن پرسپولیس با سایر تیم ها فرق می کند. برانکو حتما فوتبالم را دیده که خواسته به این تیم بیایم. به پرسپولیس آمدم تا در دفاع و حمله برای تیمم خوب بازی کنم و عملکرد قابل قبولی داشته باشم. انشاءالله به کمک مربیان و هم تیمی هایم و هواداران پرسپولیس بتوانم فصل خوبی در پرسپولیس داشته باشم.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار