رئیس هیئت ورزش‌های رزمی قم:
رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم گفت: رزمی کاران قم ۲ مدال مسابقات کیک بوکسینگ بانوان را کسب کردند.
کد خبر: ۶۴۹۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳ 01 September 2018

به گزارش تابناک قم،علی یزدی اظهار داشت: مسابقات کشوری فول کیک بوکسینگ بانوان روز جمعه در تهران به پایان رسید و سهم تیم اعزامی بانوان قم به این رقابت‌ها کسب دو مدال بود.

وی افزود: مرضیه نصراللهی در این مسابقات برای تیم کیک بوکسینگ استان قم طلا گرفت و سمانه یوسف زاده در جایگاه دوم ایستاد و مدال نقره را از آن خود کرد و هدایت تیم اعزامی قم در مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور بر عهده پروانه سیدپور بود.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم گفت: همچنین مسابقات کشوری کیک بوکسینگ فول کنتاکت بانوان نیز با درخشش دختران رزمی کار قمی همراه بود به طوری که در رده سنی نونهالان مهسا موسوی از قم طلا گرفت و در رده بزرگسالان فرحناز طاطار مدال نقره وزن ۶۰ کیلوگرم بزرگسالان و جمیله حسینی مدال برنز وزن ۵۴ کیلوی بزرگسالان را به دست آوردند.

یزدی بیان داشت: پس از برگزاری هفته دوم از دوره اول لیگ انفرادی هیئت ورزش‌های رزمی، برگزاری هفته سوم این مسابقات در دستور کار قرار گرفته است و برگزاری این مسابقات به صورت منظم به منظور قرار گرفتن رزمی کاران قمی در فضای رقابتی و کسب تجربه مبارزه برنامه ریزی شده است.

وی عنوان کرد: هیئت ورزش‌های رزمی استان قم در رشته‌ها و سبک‌های رزمی متعدد فعالیت می‌کند و با توجه به استقبال بالای جوانان قمی از رشته‌های رزمی، برنامه‌های ویژه مسابقاتی برای این قشر از علاقمندان، کمک بزرگی به مدال آوری ورزشکاران قم در میادین کشوری خواهد بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار