کد خبر: ۶۴۴۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳ 21 July 2015
مالک باشگاه استقلال اهواز از انتخاب عبدالرحیم ناطقی فرماندار سابق شهرستان دشت آزادگان به‌عنوان سرپرست جدید این باشگاه خبر داد.

محمد ملکی اظهار کرد: با توافقات صورت گرفته، عبدالرحیم ناطقی فرماندار سابق دشت آزادگان به‌عنوان سرپرست باشگاه استقلال اهواز انتخاب و جانشین ارسطو جهانداری در این سمت شد.

وی افزود: با حضور سرپرست جدید باشگاه، تا پایان هفته سرپرست تیم فوتبال بزرگسالان نیز تعیین می‌شود تا مراحل آماده‌سازی تیم برای حضور موفق در لیگ برتر باشگاه‌های کشور برای فصل آینده با جدیت پیش برود.

ملکی تصریح کرد: همچنین بنابه تشخیص کادرفنی، اعضای تیم برای برگزاری یک اردوی آماده‌سازی یک‌هفته‌ای، چهارشنبه هفته جاری به تهران سفر می‌کنند تا در این شهر تمرینات پیش فصل را دنبال کنند.

وی در خصوص جذب بازیکنان جدید نیز گفت: با سید مهدی سید صالحی مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال خوزستان مذاکره کردیم و به توافق دست یافتیم. برای تقویت دروازه خود نیز با نیلسون دروازه‌بان برزیلی و سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران وارد مذاکره شده‌ایم ولی تا کنون توافقی حاصل نشده و مذاکرات ادامه دارد.

مالک باشگاه استقلال اهواز ادامه داد: البته از درون دروازه تا حدودی خیالمان راحت است زیرا پرویز کریمی دروازه بان فصل گذشته استقلال خوزستان را جذب کرده‌ایم و از این بابت مشکل خاصی نداریم ولی تا فردا حضور یافتن یا نیافتن نیلسون در باشگاه استقلال اهواز نهایی می‌شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار