در پایان مسابقات لیگ دسته دو والیبال نوجوانان پسر کشور به میزبانی کرمانشاه، تیم استان البرز به مقام قهرمانی دست یافت.
کد خبر: ۶۳۵۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰ 28 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،محمد منصوری رئیس هیات والیبال استان کرمانشاه ، با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی والیبال نوجوانان پسر کشور در کرمانشاه اظهار کرد: این مسابقات با حضور 10 تیم از استان های کرمانشاه، اصفهان، یزد، کرمان، خراسان شمالی، خوزستان، البرز، مرکزی و فارس برگزار شد.

وی ادامه داد: این تیم ها در قالب دو گروه پنج تیمی طی یک هفته در سالن شهید بهشتی مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه باهم به رقابت پرداختند.

رئیس هیات والیبال استان کرمانشاه تصریح کرد: در پایان این رقابت ها، استان البرز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های خوزستان و اصفهان نیز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند و این سه تیم به لیگ دسته یک والیبال نوجوانان پسر کشور صعود کردند.

منصوری یادآورشد: در پایان مسابقات تیم های کرمانشاه و اصفهان در گروه خود دارای شش امتیاز بودند که با گیم شماری تیم اصفهان امتیاز بیشتری بدست آورد و از این گروه به لیگ =دسته یک صعود کرد و تیم کرمانشاه نیز در مقام پنجم قرار گرفت.

وی در ادامه از میزبانی کرمانشاه برای مسابقات والیبال نوجوانان دختر کشور خبر داد و گفت: این مسابقات از 25 مرداد برگزار خواهد شد.

رئیس هیات والیبال استان کرمانشاه بابیان اینکه امسال برای دومین بار است که این استان میزبان مسابقات کشوری والیبال در دو رده سنی است، خاطرنشان کرد: طی 20 سال گذشته، کرمانشاه سابقه برگزاری دو دوره مسابقات کشوری والیبال را نداشته است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار